wyndham skrev:Och den störiga albinon från Six Feet Under och X-men 3 är också fett jobbig.
Zaxx skrev:Någon som har sett S.Darko än ?
Peppe skrev:Många scener med Daveigh Chase kan inte slå fel.
Peppe skrev:A bear skrev:Zaxx skrev:Någon som har sett S.Darko än ?
Ja. Och herregud vilken skit.
Bra skit. Många scener med Daveigh Chase kan inte slå fel.
A bear skrev:Peppe skrev:A bear skrev:Zaxx skrev:Någon som har sett S.Darko än ?
Ja. Och herregud vilken skit.
Bra skit. Många scener med Daveigh Chase kan inte slå fel.
Jo, om allt man begär av en film är att Daveigh Chase går omkring i ett nattlinne och plutar i 90 minuter är det en bra film. Det är ungefär det som händer, typ.
adolvsson skrev:Peppe skrev:Många scener med Daveigh Chase kan inte slå fel.
Dan Aykroyd revealed that the third Ghostbusters movie could start filming soon. He said that all the original cast have now signed on, including Sigourney Weaver, Bill Murray, Harold Ramis, Ernie Hudson and of course Aykroyd himself.
herdware skrev:Tror inte jag sett nåt på forumet om detta...
Ghostbusters III är nu på gång.Dan Aykroyd revealed that the third Ghostbusters movie could start filming soon. He said that all the original cast have now signed on, including Sigourney Weaver, Bill Murray, Harold Ramis, Ernie Hudson and of course Aykroyd himself.
http://sffmedia.com/films/science-fiction-films/365-ghostbusters-iii-filming-soon-with-original-cast-.html
Lite peppad är man allt. Hoppas att de kan hålla ihop det bara...
Tam skrev:Einstein and Eddington
Tyckte det här var en riktigt bra film om dessa fysiker. Att de spelas av Andy Serkis och David Tennant är förstås en viktig sak, men även på manusnivå finns bra personporträtt och fint om passionerade vetenskapsmän. 4/5 ger jag den helt snällt.
sfinx skrev:Tam skrev:Einstein and Eddington
Tyckte det här var en riktigt bra film om dessa fysiker. Att de spelas av Andy Serkis och David Tennant är förstås en viktig sak, men även på manusnivå finns bra personporträtt och fint om passionerade vetenskapsmän. 4/5 ger jag den helt snällt.
Tack och lov att nån mer än jag sett den.![]()
Jag gillade det lågmälda berättande sas, och det politiska spelet förutom huvudämnet, det finns små viktiga saker som man inte alltid tänker på när det gäller krigssituationer.
Tam skrev:Nyx: Serkis spelar Einstein, ja. Om han passar i rollen? Jodå. Tänker jag på Serkis så tänker jag inte på Gollum eller King Kong utan på Martin Hannett i 24 Hour Party People, så jag hade inga problem att tänka på honom som ett geni med lustigt hår.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare