!
Tomas skrev:Trailer till Mega Shark vs Giant Octopus
Yay! Coolt. Given hit.
wyndham skrev:Burn After Reeding. Underbara Malco. Han är allt bra underbar. Men jag förstår skeptikerna. Så jättekul tyckte jag ju inte att det var. Har inte sett Ladykillers som jag antar är sämre, men det här är väl den sämsta Coenfilmen jag har sett. Typ Cruelty-standard. 3/5.
gaspode skrev:du är en spoiler! så går det när man försöker vara cool och skriva spoilertaggarna för hand istället för att använda de behändiga små knapparna ovanför.sorry!
VelocityBoy skrev:Haha, du lyckades i princip att nämna alla utom min favorit, Nausicaä, så jag måste ju förstås rekommendera den.
Irriterande nog så har min dvd enbart engelska subtitles för den engelska dialogen (skriven av Neil Gaiman) vilket innebär att den inte synkar med den japanska dialogen så det blir sällan som jag ser den.
AKS skrev:Tog ett tag innan jag kom fram till vilken sub som var bäst att använda. Några av skämten var lättare att förstå med Gaimans tolkning, men annars körde jag texten för det japanska talet. (= Var det ett skämt jag inte riktigt fattade så spolade jag tillbaka och kollade på Gaimans tolkning av det, sen bytte jag till det japansk-japanska,, igen.)
Murnau skrev:Stellan Skarsgård gör reklam för Angels and demons.
Och när det gäller Da Vinci-koden, om jag nu måste välja, tyckte jag nog trots allt att boken var betydligt mer underhållande än filmen. Filmen har verkligen lyckats lyfta fram allt det som var allra sämst med boken och får Browns konspirationsteorier att verka om möjligt ännu fånigare och får karaktärerna att bli ännu mer ointressanta.
A bear skrev:I got a garbage brain that's driving me insane och en ny fin DVD-box.
A bear skrev:The Fly II (1989)
Att sen alltihop är regisserat av en kille vars enda merit är att han gjort makeup på Gremlins (och jo, det märks) hjälper inte.
sfinx skrev:Coraline. I 3D på en liten bioalong i Hornstull.
noike skrev:sfinx skrev:Coraline. I 3D på en liten bioalong i Hornstull.
![]()
![]()
Fan... Vill se i 3D...![]()
noike skrev:Hah! Men nej. Coraline går inte alls här.
noike skrev:Hah! Men nej. Coraline går inte alls här.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare