Flisa skrev:dawn börjar verkligen bli en av mina favorit karaktärer..
VelocityBoy skrev:"Me and my pet vampire"
VelocityBoy skrev:Flisa skrev:dawn börjar verkligen bli en av mina favorit karaktärer..
You are my kind of girl!![]()
Hon är verkligen bra här i femte säsongen... och hennes samspel med Spike är bortom all beskrivning de skulle kunna ha en serie bara med dem, "Me and my pet vampire"
latarmig skrev:VelocityBoy skrev:"Me and my pet vampire"
Haha, den serien skulle jag vilja se. Riktig fullträff VB. :-) Jag håller med om att Dawn och Spike fungerar sällsynt bra tillsammans.
jonas. skrev:Måste bara fråga, vad är det för hösäck till jacka Buffy har på kyrkogården när dom letar efter Dawn?!
brat skrev:Buffys födelsedagar:
Antaglien innan hon börjar vårterminen i S1.
2x13 Surprise (Angel blir Angelus)
3x12 Helpless (Kraftslösa Buffy blir utsatt för Väktarrådets prov)
4x12 A New Man (Giles blir en demon och Buffy dödar honom nästan)
5x13 Blood Ties (Dawn får veta sanningen och flyr ut i farornas Sunnydale)
Spoiler resten av serien
6x14 Older and Far Away (Pga Dawn blir vännerna inlåsta i ett hus med en demon)
Antagligen har Buffy inte tid att fira sin födelsedag i S7.
BUFFY: Okay, so, we know where Glory's from. What do we know about her? You know, she's tough, yeah, but, but no bolts of lightning, no blasts of fire, shouldn't a god be able to do that kind of stuff?
GILES: Uh, usually, yes, but um, being in human form must be severely limiting her powers. All we have to worry about right now is she's immortal, invulnerable, and insane.
XANDER: A crazy hellgod? And the fun just keeps on leaving.
GILES: From what I've been able to gather, her living in this world is ... seriously affecting her mental state as well. She's only being able to keep her mind intact by, uh, extracting energy from us. Well, from, from the human brain.
TARA: Sh-sh-she's a brain-sucker?
A bear skrev:Så älskar jag också scenen med Spike och Buffy i hans krypta. När Spike reser sig och vräker undan stenblocket som dammar i väggen - skadar aldrig med en påminnelse om vad han faktiskt är. I synnerhet som det kontrasteras med att han uppenbarligen bryr sig om Dawns säkerhet.
BUFFY: How could you let her find out like that? From books and papers? You hate me that much?
SPIKE: I was just along for the ride. Not like I knew she was mystical glowy key thing. Nobody keeps me in the bloody loop, do they?
BUFFY: You could have stopped her.
SPIKE: Oh, yeah, here it comes. Something goes wrong in your life, blame Spike. News flash, blondie. *KRASCH* If kid sis wants to grab a midnight stroll, she'll find a way sooner or later. I just thought she'd be safer with Big Bad looking over her shoulder.
BUFFY: She shouldn't have found out like that...
SPIKE: You didn't think you could keep the truth from her forever, did you? Maybe if you had been more honest with her in the first place, you wouldn't be trying to make yourself feel better with a round of Kick The Spike!
Anya: You make a very pretty little girl.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare