Typiskt att jag inte minns vart jag såg den.

Känner ni till någon seriös artikel eller recention av Serenity? Den borde ju ha nämnts något i allafall när den gick på bio.
Mr.Tweed skrev:Nix, inte den, den där var ju förvånandsvärt vettig.
Känner ni till någon seriös artikel eller recention av Serenity? Den borde ju ha nämnts något i allafall när den gick på bio.
WildCrawler skrev:Den gick väl inte på bio?
noike skrev:WildCrawler skrev:Den gick väl inte på bio?
HAHAHA! Jo.
Mr.Tweed skrev:Nix, inte den, den där var ju förvånandsvärt vettig.
Nyx skrev:Göran Everdahl var positiv och uttryckte sin vördnad för Joss Whedons verk i Filmkrönikan och fick den glada kommentaren av Orvar: "Göran, din lilla nörd!".
Mr.Tweed skrev:Nyx skrev:Göran Everdahl var positiv och uttryckte sin vördnad för Joss Whedons verk i Filmkrönikan och fick den glada kommentaren av Orvar: "Göran, din lilla nörd!".
Jag hoppas för hans skull att han uttalade det som någonting positivt!![]()
*Rotar efter chakram i vapenkistan*
caffeineaddict skrev:Mr.Tweed skrev:Nyx skrev:Göran Everdahl var positiv och uttryckte sin vördnad för Joss Whedons verk i Filmkrönikan och fick den glada kommentaren av Orvar: "Göran, din lilla nörd!".
Jag hoppas för hans skull att han uttalade det som någonting positivt!![]()
*Rotar efter chakram i vapenkistan*
Det gjorde han absolut. Och erkände sin egen kärlek för Xena i ungefär samma andetag (eller åtminstone under samma recension).
adolvsson skrev:TVBloggen.com gör Buffylistor för varje säsong. Bara första säsongen än. Mycket text.
adolvsson skrev:TVBloggen.com gör Buffylistor för varje säsong. Bara första säsongen än. Mycket text.
Nä, Buffy handlar nog om det jobbiga i att växa upp, vilket är en okej premiss om det inte vore för att det är gjort ur ett sånt mossigt jävla kristdemokratiskt perspektiv.
Zaxx skrev:noike... vad gör du i denna avdelningen ?
noike skrev:Zaxx skrev:noike... vad gör du i denna avdelningen ?
Jag bajsar och petar lite i jorden. Hur så?
Zaxx skrev:noike skrev:Zaxx skrev:noike... vad gör du i denna avdelningen ?
Jag bajsar och petar lite i jorden. Hur så?
Tänkte bara.
– Den börjar som vilken lättviktig high school-komedi som helst, men blir mörkare och tyngre för varje säsong. Buffy växer upp och brottas med existentiella frågor mellan vampyrhångel och actionscener.
HeavyAlex skrev:Hittade ingen riktig bra tråd för detta men läste lite om Buffy i DN imorse. Ni får själva läsa vad det handlade om, ganska så intressant faktiskt. :
Citat från Emelie Thorén:– Den börjar som vilken lättviktig high school-komedi som helst, men blir mörkare och tyngre för varje säsong. Buffy växer upp och brottas med existentiella frågor mellan vampyrhångel och actionscener.
Länk : http://www.dn.se/insidan/tv-serien-den- ... -1.1186451
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare