AKS skrev:som gillade S1 t.o.m. mindre än jag och nu älskat både S3 och S4.
adolvsson skrev:AKS skrev:som gillade S1 t.o.m. mindre än jag och nu älskat både S3 och S4.
Som jag, då!
Fast jag är pojke.
Lovar.
Tinwiel skrev:Jag tycker att brat har både fel och rätt. Jag förstår hennes invändningar och håller med i många av dem, jag har också varit tveksam inför många storylines (speciellt det sista avsnittet, ni vet vad jag menar) men vissa avsnitt har också varit jättebra och de har lyckats få säsongsarcen riktigt spännande.
HeY skrev:Jag är varken så lyrisk som adolvsson eller så skeptisk som brat - jag tycker att säsong 4 stundtals varit riktigt bra och stundtals plågsamt dåligt och stundtals gjort mig väldigt skeptisk.
chanda skrev:Gud har väll aldrig någonsin bryt sig om vad människan gör och det värkar kripke anmana. Till och med vissa änglar undrar ju om "the big boss" existerar. Även om det inte sker i säsong avslutningen så tycker jag att mycket pekar väldigt mycket på att Just Sam och Dean är dom som kommer att fixa dagen när allt är sagt och gjort tillsammans. Just nu är bägge så mycket uppe i sin egen smärta att dom helt enkelt inte längre förstår varandra eller ser varandra på samma sätt. Detta ser jag som något positivt på grund av att jag ser det som ännu ett steg i utveckling av dessa karaktärer. Dom behöver att lära sig att känna sig själv och att stå på sina egna fötter innan dom kan återigen samarbeta tillsammans. visst detta är bara mina gissningar och jag kan ha fel men är riktigt intreserad av att se vad som händer med rästen av säsongen och i s5.
HeY skrev:jag tänker rentutav ignorera det jag inte gillade
HeY skrev:jag ska nog vänta tills jag sett klart säsongen innan jag säger mer.
madskellig skrev:S1 tyckte jag var ok och inte så mycket mer. Gillade S2 rejält (förutom några avsnitt) och S3 var också i stora delar bra, det är mest bara s4 jag har haft problem med. Men men, smaken är ju som sagt som baken
brat skrev:Chansen finns ju faktiskt att slutet är helt mindblowing
Rombat skrev:För mig känns det jobbigt eftersom jag började titta på serien för att det var kul, nytt och ovanligt med en serie som verkligen levererade skräck. Men nu har det inte varit hemskt på två säsonger. Ej heller intressant, nytt eller engagerande. Istället visas samma avsnitt, med varierad handling, varje vecka. Jag gillar karaktärerna och skådespelarna, men just nu suger författarna väldigt mycket. Get back in the game och ge tillbaka ett Supernatural som är värt att kolla på igen. Som det är nu orkar jag knappt öppna mappen min olagligt nedladdade fil ligger i.
VelocityBoy skrev:Rombat skrev:För mig känns det jobbigt eftersom jag började titta på serien för att det var kul, nytt och ovanligt med en serie som verkligen levererade skräck. Men nu har det inte varit hemskt på två säsonger. Ej heller intressant, nytt eller engagerande. Istället visas samma avsnitt, med varierad handling, varje vecka. Jag gillar karaktärerna och skådespelarna, men just nu suger författarna väldigt mycket. Get back in the game och ge tillbaka ett Supernatural som är värt att kolla på igen. Som det är nu orkar jag knappt öppna mappen min olagligt nedladdade fil ligger i.
Word.
Kripke hade tur med castingen och konceptet men är fruktansvärt inkompetent som arc författare, han är en ryggradslös nolla som reagerar reptilsnabbt på vad än (den dummaste någonsin) fan basen skriver på twop. En fan base där ingen karaktär kan introduceras (förutom tidarnas största deus ex machina, Billy, som används så fort Kripke kör fast i ett manus dvs hela tiden) eftersom att fansen är så svartsjuka på "deras" grabbar så allt vi får är känslosamma tårdrypande (extremt repetetiva) scener mellan bröderna sittande på bilen i slutet av avsnitten... den här serien har verkligen tappat allt den en gång var (fram till 2/3 av s2).
chanda skrev:Vem är Billy ? Menar du Bobby Jag gillar den karaktären.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare