MissKittyFantastico skrev:Vad roligt! Även om jag gillar serien jättejättemycket så tycker jag att de ska sluta efter den femte säsongen. Kripke har väl från början sagt att han skulle vilja göra fem och jag tycker att han ska hålla de. Sluta innan serien blir dålig. Vet man dessutom att den inte ska fortsätta så kan man bygga upp till en jäkligt bra final.
chanda skrev:Förhoppnings viss lever CW ett år till så Kripke och vi får denna säsong .
brat skrev:chanda skrev:Förhoppnings viss lever CW ett år till så Kripke och vi får denna säsong .
Ska CW dö?
Glorificus skrev:brat skrev:chanda skrev:Förhoppnings viss lever CW ett år till så Kripke och vi får denna säsong .
Ska CW dö?
Risken finns ju när det är ett nytt bolag och det minsta av de större tv-bolagen. CW har ju haft relativt dåliga tittarsiffror från början, men den senaste säsongen har siffrorna stigit inom de viktigaste målgrupperna. Om de skulle vara på väg att gå omkull skulle de ju hålla det under lock så länge som möjligt (p.g.a. annonsörer och över huvud taget att upprätthålla ett starkt varunamn), men med tanke på de långtgångna planerna inför nästa säsong verkar det åtminstone inte vara någon megakris just nu. Förproduktionen för nya Melrose Place och Vampire Diaries är i alla fall på god väg, med casting och sånt. (spoiler Supernatural s3) Katie Cassidy, blonda Ruby, ska vara med i re-maken av Melrose. Och ett väldigt gott tecken är ju att man dessutom har gett grönt ljus till så många av de pågående serierna såhär pass tidigt, när man kunde ha väntat tills maj med det.
MissKittyFantastico skrev:Kim Manners.Har väntat på avsnittsdedikationen i ett par avsnitt och så dedikerar de hela säsongen till honom.
Tinwiel skrev:4x16. Jävlar, det där var åka av. Ibland (ofta) bara älskar jag den här serien. Spännande!
MissKittyFantastico skrev:Det där med en gud som få verkligen träffat och som inte längre styr känns bekant. Den mörka materian?
Tinwiel skrev:Jag hör inte alls vad de säger. Men det verkar vara något roligt...
HeY skrev:Jensen och Jared är i final i Watchwithkristins "Alpha Male competition". Tävlingen gick ut på att man fick rösta på sin "favorite alpha male" från alla olika TV-serier där ute och ni i finalrundan är det bara Jensen och Jared kvar - de slog alla dessa MacDreamy och MacSteamy och Sawyer och Scofield... ja alla de som brukar vara "populära". Ska man se det som att Supernatural fans är mer dedikerade till sina favoritkaraktärer?
Aja, brother vs. brother. Gå till E!online och rösta, om ni tycker det är viktigt
brat skrev:418
Men just det, serien handlar om två bröder.
Det ska bli jäkligt intressant att se vad de måste göra i slutet som inte kissa-på-sig-ärkeängeln kan göra istället. Hade det varit bröderna som upptäckte vad demonerna försökte göra, och de, små människor som de är, som måste kämpa emot det här överstora hotet, då hade jag kunnat hoppa på tåget. Men när de är redskap åt en mycket mäktigare kraft som aldrig gör något, när de små människorna måste kallas in för att tortera demoner... då lämnar jag perrongen.
Säg att jag har fel?
Jag menar. Folk får gilla den här säsongsarcen och den här avsnittsstoryn bäst de vill. Skaparna verkar ju stolta så. Men betyder det att serien inte är för mig längre? Grååååt.
Rombat skrev:Jag ska göra en stor skylt och gå omkring med. På den ska det stå "brat har rätt!"
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare