Zaxx skrev:Spoiler tom s4slutet:
Det är väl ganska uppenbart att Michael överlevt. Vi vet ju vid dethär laget att viskningarna betyder att time-travel är på g. Han har helt enkelt hämtat Michael precis innan det smällde
Tob skrev:S5 Promo
http://www.slashfilm.com/2008/10/22/lost-season-5-trailer/
Verkar minst sagt vara tempofyllt.
Zaxx skrev:Vad är det som ABC gjorde som "...fucked up so there isn't any good release yet..." som det står på många ställen?
RalfiParpa skrev:5.01-5.02: Det här var ganska förvirrande för mig som inte har stenkoll på alla karaktärer och händelser i serien, men jag gillade det ändå. Jag visste inte ens vem Fionnula Flanagans karaktär var förrän jag kollade upp det.
HeY skrev:RalfiParpa skrev:5.01-5.02: Det här var ganska förvirrande för mig som inte har stenkoll på alla karaktärer och händelser i serien, men jag gillade det ändå. Jag visste inte ens vem Fionnula Flanagans karaktär var förrän jag kollade upp det.
Explainy!? Miss Hawkins who!? Har hon nämnts tidigare?
HeY skrev:Kristin Dos Santos (watchwithkristin) spoilade precis mig, utan varning! Nu är säsong 5s stora överraskning förstörd för mig - tack Kristin.
sp1keout skrev:HeY skrev:Kristin Dos Santos (watchwithkristin) spoilade precis mig, utan varning! Nu är säsong 5s stora överraskning förstörd för mig - tack Kristin.
What!?
Och skyll dig själv. Lost säsong 5 är nog bästa säsongen av de alla detta ar - sa den har man ju som plikt att se direkt! Sa det sa!
sp1keout skrev:Alltsa, jag kollar mig omkring... men fattar inte... Vart? Vart blev du spoilad? =(
sp1keout skrev:Men suck... gick in och läste och star ju "is going to happen", jaha, blev jag ocksa spoilad. För det har ju uppenbarligen inte hänt än. Vem kan det vara?
HeY skrev:sp1keout skrev:Men suck... gick in och läste och star ju "is going to happen", jaha, blev jag ocksa spoilad. För det har ju uppenbarligen inte hänt än. Vem kan det vara?
Problemet var att jag läste inte bara att det ska hända utan vem det ska hända med.
sp1keout skrev:HeY skrev:sp1keout skrev:Men suck... gick in och läste och star ju "is going to happen", jaha, blev jag ocksa spoilad. För det har ju uppenbarligen inte hänt än. Vem kan det vara?
Problemet var att jag läste inte bara att det ska hända utan vem det ska hända med.
WTF!!!!!! det stod väl bara kanske.... fast nu känns det som att det stod det ocksao... so nu blev jag lite shit... fan. vet inte men ändo...
hey,
var bara här om dagen som ja o mina kompisar diskuterade om det skulle vara kate-sawyer eller kate-jack....... hmmm......
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]