Ne, men alla har ju rättighet att ändra i original-inlägget och lägga till nya siffror, så alla kan ju göra det. Nu har jag ju slappat det senaste och inte orkat fixa varje dag, så då måste jag ju skylla på nån.
Noggster skrev:gaspode sluta lata dig! det är ju latar_mig's jobb.
Johannah skrev:Som det är sagt förut, synd att BtVS hade så kass sändningstid på 5:an och att den sändes 4 dagar i veckan...Jag hade själv inte sett S4 när 5:an började sända den, och såg den inte heller.
Detta pga de konstiga tiderna för den oklippta verisonen (vägrar se den klippta), samt att man var tvungen att kolla varje mån-tor (natt) för att hänga med. Så slutade jag helt enkelt att titta helt (såg två avsnitt av S4 på kanal 5). Och har man nyss börjat se på Buffy förstår jag verkligen att man tröttnar. Man vill ju följa med serien utan att stressa ihjäl sig. Tom jag som avgudar denna serie och har längtat efter S4 sedan länge länge, orkade inte se. Det blev för mycket.![]()
Jaja, har nu beställt S5-7, så min Buffyupplevelse slipper bli misshandlad utav någon kanal överhuvudtaget. Sköööönt.
Tobbe_E skrev:är man ser en serie på tv så binder man upp sig vid en viss tid, det slipper man ju när man har serien på datorn eller på dvd. Själv är jag nöjd om jag kan hålla mig till ett buffy/angel avsnitt per dag
Mr Chase skrev:Där kallade de Buffy en "kultserie" vilket iofs är sant.
brat skrev:Mr Chase skrev:Där kallade de Buffy en "kultserie" vilket iofs är sant.
Det gjorde de inte i reklamen jag såg.. vad jag minns. Har de flera? I den jag såg satt Buffy och Riley och pratade i en bil och mellan varje sak Buffy sa fick man se ett kort klipp från scener från de tre första avsnitten. Samma?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare