America's Next Top Model

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav HeY » lör nov 15, 2008 17:24

Hmm, nu då?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Spuffy » lör nov 15, 2008 17:29

Av ngn anledning säger den att den inte kan ladda ner, att filen inte finns när jag har valt att ladda ner den från dig. Sjukt irriterande.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav HeY » lör nov 15, 2008 17:30

Okej?? Den finns där iaf.

"I like your thinking!"

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav HeY » lör nov 15, 2008 19:37

Jag vet inte om du löste sig för er, men nu tror jag det funkar iaf. Allt är uppdaterat.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav AKS » tor nov 20, 2008 21:35

11.13 Finalen: Gäsp. Jag är totalt ointresserad. Sitter just nu och har domarnas överläggning på i bakgrunden. Orkar inte bry mi alls då inte Analeigh är med i finalen. Egentligen så har det varit en svag säsong över huvud taget då det gäller talang. Och så har man väl blivit bortskämd av AusNTM.

Får väl se om jag orkar bry mig om att kommentera vinnaren. De har inte kommit fram till det än. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » tor nov 20, 2008 22:58

Jag har inget avsnitt. :(

AKS.... DC?

(edit) Jag går och duschar, brb. (/edit)

(edit) Märks min desperation över att jag gärna vill se avsnitte ikväll? :D Jag hatar att vänta på mina guilty pleasures.. (/edit)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » tor nov 20, 2008 23:28

Ah, sorry. Läste inte förrän nu och ska snart stänga av datorn. (Den för så mycket liv att den inte kan vara på efter sängdags. Bastard. :))

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » tor nov 20, 2008 23:48

AKS skrev:Ah, sorry. Läste inte förrän nu och ska snart stänga av datorn. (Den för så mycket liv att den inte kan vara på efter sängdags. Bastard. :))

Sån är min dator också. Jaja Jag överlever, tack ändå! :D

(edit) Jag hittade nu på mininova, den har nyss dykt upp! Yay! Men fan. Jag ska ju gå och lägga mig nu. Fast det finns ingen lag på det... (/edit)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Spuffy » mån nov 24, 2008 22:25

AKS skrev:Och så har man väl blivit bortskämd av AusNTM.

Verkligen!
Tråkig final. Jag har skrivit reflektion om en musikkurs samtidigt, så intressant var det.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Tinwiel » mån nov 24, 2008 22:43

Spuffy skrev:

Verkligen!
Tråkig final. Jag har skrivit reflektion om en musikkurs samtidigt, så intressant var det.

Jag tycker inte att nån av dem gjorde bra ifrån sig på catwalken faktiskt och de som är final brukar vanligen rocka åtminstone där...
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Matt » mån nov 24, 2008 22:55

Tinwiel skrev:
Spuffy skrev:

Verkligen!

Jag tycker inte att nån av dem gjorde bra ifrån sig på catwalken faktiskt och de som är final brukar vanligen rocka åtminstone där...

Gissa hur mycket jag skrek ut min ilska när de skickade hem Annaleigh före Sam. Annaleigh hade varit en gudinna på catwalken. Men det var ingen överraskning att Mckay skulle vinna
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Spuffy » mån nov 24, 2008 22:56

Ja, så var det verkligen! Den delen som brukar göra att finalisterna glänser till och jag inser orsaken till att just de är i final, och nu var den bara... blöh. Jag tror att Analeigh hade gjort bra ifrån sig där men henne skickade de bort.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » tor nov 27, 2008 20:17

AusNTM 4.04: Har sällan varit så arg över att se ett avsnitt av en realityserie. Hur fan regelrätta mobbare kan få vara kvar i tävlingen övergår mitt förstånd. I alla fall en av dem (hon i bottom 2) borde ha åkt för att bryta upp flocken. Tyckte inte de tog avstånd nog faktiskt (från seriens sida). Och jag är inte förvånad över att (spoiler 4.05) de var tvungen att lägga in en brasklapp i början av 4.05. (spoiler 4.04) Demelza, den värsta av alla, tog ett jävligt bra foto, men hon förtjänar inte att vara kvar och synasi tv. Jävla bitch. Är man 16 år så vet man bättre. Jag jobbar med yngre människor varje dag så jag vet. Det finns inget att skylla på. Speciellt inte då man själv varit utsatt för samma sak. Svag och imbecill människa. :angry: :angry:

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav AKS » ons dec 03, 2008 21:30

AusNTM 4.11: Well, åt helvete att Demelza vann. Hatade den bruden.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Realityserier (Survivor, American Idol m.fl.)

Inläggav AKS » tor mar 05, 2009 16:20

ANTM 12.01 finns ut på BitMeTv nu. Men inget Top Chef än.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Spuffy » tor mar 05, 2009 18:50

ANTM 12.01: Många starka tävlande i år tycker jag. Jag gillade typ alla utom Sandra bara för att hon bitchade så mycket, men tyckte hon var snygg. Favoriter är nog... Fo, Celia, London och hon den jättelånga mörka tjejen med afro som jag inte minns namnet på. Men som sagt, gillar de flesta än så länge.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » fre mar 06, 2009 1:47

ANTM 12.01: Ja, bättre än en del andra år, men det är ju nästan så att man önskar att man inte sett AusNTM. Tjejerna där är så enormt överlägsna. Och t.ex. Agnes (eller vad hon hette) bokar ju jobb som en galning. Men, men... detta är ANTM, a different beast.

Sandra... hatar sånt där överdrivet självförtroende som beror på en av två saker. 1) Hon spelar och är egentligen väldigt osäker. 2) Hon är "self-entitled". Ett av de mest avskyvärda karaktärsdragen som existerar IMO. Jag hoppas med andra ord på att det är alternativ 1 som gäller.

Fo är annars min favorit. Eller var i alla fall tills de nämnde att hon var kort. Är det nåt problem som är nästintill omöjligt att överkomma i modellvärlden så är det just det och jag fattar inte varför de tar dit korta tjejer varje år. Visst, Kate Moss har lyckats, men ändå. Men hon är helt klart finast i alla fall och verkar trevlig så jag går nog emot mina principer och hejar på henne ändå.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Spuffy » fre mar 06, 2009 9:52

Mm, efter att ha sett AuNTM är det svårt att uppskatta de här, men jag tänkte faktiskt när jag såg detta att de här nog kan tävla med AuNTMs tjejer. Det är förstås svårt att säga innan de börjat fota men ändå. Av de jag nämnde i förra inlägget är Fo min favorit också, hennes fräknar är sååå fina.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » fre mar 06, 2009 10:04

(spoiler ANTM 12.01) Ja, sååååå söta!! Önskar att jag kunde uppskatta mina sommarfräknar lika mycket som jag uppskattar fräknar hos andra personer...

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav HeY » fre mar 06, 2009 13:23

Har inte ANTM en egen tråd? Aja, mina favoriter är iaf Allyson och plus-size modellen - Allyson var skum på ett bra sätt och plus-sizen var snygg!
Sandra var en bitch, och självklart är hon kvar. :rolleyes:

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » fre mar 06, 2009 14:29

ANTM 12x01
Ja, visst var Fo bedårande söt! Men hon ser rätt kort och nätt ut också, det är så synd. Vilket utseende på den tjejen alltså. :) Hon den långa med afro hoppas jag verkligen gör bra ifrån sig, hon var hur cool som helst. Resten avvaktar jag med att säga något om. Hon som vann bästa bild den här omgången såg rätt kort ut också, gjorde hon inte?

Sandra? Superläcker men ack så störig. Fattar hon inte att hon bara förstör för sig själv... Och varför gick hon bara halva catwalken? Det såg ut som att hon höll på att ramla där ett tag...
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav eynosh » lör mar 07, 2009 13:25

HeY skrev:Har inte ANTM en egen tråd?

Joo det hade det ju! Sorry var jag som glömde det och drog in det hit... Ska se om jag kan flytta inläggen dit, men jag har fortfarande inte riktigt fattat hur man gör så kanske ber jag nicklas eller martin hjälpa till...

edit// ALma på eynoshh användare

edit igen: nee jag kan inte just nu, niiiiiiiklas? maaaaarrrrrrrrtin? fixa plix? /fortfarande alma
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard

Inläggav AKS » mån mar 09, 2009 20:24

eynosh skrev:
HeY skrev:Har inte ANTM en egen tråd?

Joo det hade det ju! Sorry var jag som glömde det och drog in det hit... Ska se om jag kan flytta inläggen dit, men jag har fortfarande inte riktigt fattat hur man gör så kanske ber jag nicklas eller martin hjälpa till...

edit// ALma på eynoshh användare

edit igen: nee jag kan inte just nu, niiiiiiiklas? maaaaarrrrrrrrtin? fixa plix? /fortfarande alma

Nån som kan ordna kanske? Purdy please? :)

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Spuffy » mån mar 09, 2009 20:42

Hurra för vem det än var!!!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav noike » mån mar 09, 2009 20:55

Spuffy skrev:Hurra för vem det än var!!!

Man kan ju gissa...
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav AKS » mån mar 09, 2009 20:56

...att det var du? :monsterhug:

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » mån mar 09, 2009 20:56

12x01

Faktiskt lite besviken. Fick inga favoriter på en gång. Jaja makeover nästa vecka då kan det ju hända saker.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » mån mar 09, 2009 20:58

Undras vilken säsongens blonderingsoffer kommer att vara? Seriously Tyra, knock it off!!

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » mån mar 09, 2009 21:14

AKS skrev:Undras vilken säsongens blonderingsoffer kommer att vara? Seriously Tyra, knock it off!!

Var inne på hemsidan så jag vet.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Tinwiel » mån mar 09, 2009 22:05

Haha, varför ska de alltid blondera någon som inte passar i det? :D Några få gånger har det varit lyckats, tex hon med de jätteblå ögonen för några säsonger sen (hon hade ett barn också, jag kommer inte ihåg vad hon hette, men hon var vacker och kom ganska långt) som de gjorde håret nästan vitt på. Det var snyggt. Men det finns rätt många där det inte funkade heller..
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film