Rombat skrev:4.13 Herrejävlar va bra! Så här ska BSG vara!
Starbuck!No mercy! Jag längtar efter arkebuseringspatrullen till Gaeta. Den skenheliga lille jäveln ska skjutas!
Och när Bill och Saul knockar marinsoldaterna! Gubbarna kan!
HeY skrev:4x14
Oj oj oj! Jösses. Jag ryser.
Roslins "I'm coming for all of you!!" ekar fortfarande i min öron. Vilken styrka! Fantastiskt!
Jag vet inte vad mer jag ska ta upp för scener? Allt var fantastiskt! Det ordet räcker inte för att beskriva det - kolossalt!!
gaspode skrev:Riiiiktigt bra. tycker allt gick lite för fort bara.
De skyndade väl igenom braigheterna för att kunna ha lite mer av Roslyn som vägrar ta medicin och folk som gnäller för att Cylonsarna får sjukvård.
Man skall väl inte låta så negativ efter det bästa BSG har gett på jättelänge, men man blir ju bränd.
gaspode skrev:Riiiiktigt bra. tycker allt gick lite för fort bara.
De skyndade väl igenom braigheterna för att kunna ha lite mer av Roslyn som vägrar ta medicin och folk som gnäller för att Cylonsarna får sjukvård.
Man skall väl inte låta så negativ efter det bästa BSG har gett på jättelänge, men man blir ju bränd.
adolvsson skrev:gaspode skrev:Riiiiktigt bra. tycker allt gick lite för fort bara.
Är det gällande 4x14? Tycker spoilern låter som lite tidigare. Fast det kanske är mitt minne som busar. Kanske?
lilith skrev:4.14. Åh så bra! Alltihop. Var ska man börja?
Hur gick det med Sam? Det fick vi aldrig se väl?
Vad var Gaetas hemlighet?
HeY skrev:lilith skrev:4.14. Åh så bra! Alltihop. Var ska man börja?
Hur gick det med Sam? Det fick vi aldrig se väl?
Vad var Gaetas hemlighet?
Gaetas hemlighet fick man väl veta i webisoderna (Face of the enemy)? Haha, jag vet fortfarande inte om jag missuppfattade webisoderna elr inte
lilith skrev:De har jag ju inte sett!![]()
HeY skrev:lilith skrev:De har jag ju inte sett!![]()
Jag tyckte att det var lite underligt att ingen har nämnt dem tidigare i tråden där det brukar skrivas så flitigt. De sändes under uppehållet och fokuserade på Gaeta. Här är en länk.
Garim skrev:Det finns en bra recaplet på TWOP, som sammanfattar vad vi fick veta.
Rombat skrev:4.17 Jag vet inte jag.
Det hade varit skoj om dom, iaf i slutet av serien, kom ihåg att det är en science fiction-serie som handlar om ett stort jävla slagskepp. Någonting får gärna hända utanför någons psyke nu.
Rombat skrev:4.17 Jag vet inte jag.
Det hade varit skoj om dom, iaf i slutet av serien, kom ihåg att det är en science fiction-serie som handlar om ett stort jävla slagskepp. Någonting får gärna hända utanför någons psyke nu.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]