Tob skrev: (spoiler 4.11 - 4.12) Vad var detta för halvtama avsnitt? Serien som verkligen var kanonbra innan uppehållet följer upp det hela med detta. Snark.
Supernatural creator Eric Kripke released a statement saying, "Everyone at Supernatural is walking around in a daze, shocked and absolutely devastated. Kim was a brilliant director; more than that, he was a mentor and friend. He was one of the patriarchs of the family, and we miss him desperately. He gave so much to Supernatural, and everything we do on the show, now and forever, is in memory of him."
Glorificus skrev:I söndags var det tydligen. Jag fick precis höra det och trodde inte det var sant först. Kim..!
Supernatural creator Eric Kripke released a statement saying, "Everyone at Supernatural is walking around in a daze, shocked and absolutely devastated. Kim was a brilliant director; more than that, he was a mentor and friend. He was one of the patriarchs of the family, and we miss him desperately. He gave so much to Supernatural, and everything we do on the show, now and forever, is in memory of him."
http://www.buddytv.com/articles/superna ... 25926.aspx
Ai skrev:Jag fick också höra det för en liten stund sen!![]()
Var inte han inblandad på Angel också, eller har jag helt blandat ihop det? Production Design eller nåt sånt. Har för mig att han var med i extramaterialet på nån av säsongerna.
Tam skrev:Ai skrev:Jag fick också höra det för en liten stund sen!![]()
Var inte han inblandad på Angel också, eller har jag helt blandat ihop det? Production Design eller nåt sånt. Har för mig att han var med i extramaterialet på nån av säsongerna.
Hans bror Kelly Manners var producent på Angel, och nu på Dollhouse.
MissKittyFantastico skrev:4x03
![]()
HeY skrev:MissKittyFantastico skrev:4x03
![]()
4x13? Yes? No?
MissKittyFantastico skrev:HeY skrev:MissKittyFantastico skrev:4x03
![]()
4x13? Yes? No?
Very yes. Jag var alldeles virrig efter avsnittet så det bidde lite fel i skriverierna.
Crashdummie skrev:4.14
Glorificus skrev:Crashdummie skrev:4.14
Spoilervarning på hela kommentaren där kanske?Speciellt när AKS precis börjat titta och besöka tråden. (spoiler s4) Kanske jag är för spoilerfobisk igen, men t.ex. att Dean lever i s4 (eller åtminstone att han deltar i uppdrag, osv.) skulle inte jag ha velat veta innan jag sett så långt.
Crashdummie skrev:4.14 - så många bra citat i denna avsnitt, fast jag älskar Deans reaktion ang det nya uppdraget. Kul att se att ngn kan njuta så mkt av sitt jobbvar det bara jag eller var det ganska uppenbart vem som egentligen var siren?
MissKittyFantastico skrev: När kommer förresten nästa avsnitt? Det står inget på MyEpisodes. Jag planerar hela mitt liv efter MyEpisodes och nu blir jag helt vilsen.
Tob skrev: (spoiler 4.13-4.14) Snark. Vad är detta? 4 stycken riktigt - riktigt tråkiga avsnitt i rad. Tror jag lämnar Supernatural på hög nu och ser vid ett senare tillfälle.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare