caffeineaddict skrev:HeY skrev:Jag antar att jag bara är i det humöret just nu men jag skulle vara jättetacksam om ngn kunde tipsa om en bra American Beauty-ish film
Beror ju helt på vad du menar med American Beauty-ish, men om du vill ha suburbia is hell så fungerar väl Revolutionary Road antar jag. Samma regissör och så. Inte samma humor dock.
adolvsson skrev:HeY skrev:Jag antar att jag bara är i det humöret just nu men jag skulle vara jättetacksam om ngn kunde tipsa om en bra American Beauty-ish film
För bövelen! Jag vet att jag ganska nyligen ha sett en film som skulle passa perfekt som tips här. Tro fan att jag inte kan minnas vad det skulle vara för film.
wyndham skrev:Du tänkte på Ang Lees The Ice Storm. Ja, så var det nog. Lite mindre flams och lite mer sjuttiotal.
Crashdummie skrev:The Ankh skrev:Wanted = Bästa actionrullen sen Die Hard 4. jag ville applådera!
![]()
luv it luv it luv it!!!
The Ankh skrev:Crashdummie skrev:The Ankh skrev:Wanted = Bästa actionrullen sen Die Hard 4. jag ville applådera!
![]()
luv it luv it luv it!!!
Hurra!Trodde det bara var jag!
MissKittyFantastico skrev:Revolutionary Road
Jag vill att en film ska väcka känslor i mig, glädje, sorg, ilska etc. Den här fick mig bara att känna mig lika död inombords som Kate Winslets karaktär April.
MissKittyFantastico skrev:In Bruges
I like. A lot. Jag klagade på att Revolutionary Road fick mig att känna mig död, den här filmen fick mig att känna mig levande. Glädje, sorg, brutalt, finstämt, den där musiken som sakta spelade i bakgrunden, hur det knöts ihop, Colin Farells pojkaktighet, Brendan Gleesons fantastiske Ken, Harrys kalla ögon och vassa vassa tänder. Did I say "A lot"?
5 Em
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare