AKS skrev:Okej, har också räknat ut hur många avsnitt av 24 jag sett på 13 dagar. Inte ens två veckor. 76 avsnitt!!Genomsnitt på 6 per dag.
AKS skrev:Trailer för säsong 7 (alltså efter tv-filmen). Avslöjar en del så är man känslig för spoilers bör man inte se. Jag tycker dock att det ser ut att kunna bli riktigt bra! Om jag nu bara kunde komma mig för att se de sista avsnitten av S6...
http://www.eonline.com/uberblog/watch_w ... seven.html
CheeseGuy skrev:Omdömet stannar någonstans mellan "gäsp" och "helt okej".
Tob skrev:På det stora hela en rätt haltande actionfilm med Jack Bauer...jag hade nog tyckt bättre om det ifall det hade varit två vanliga 40 minuters avsnitt istället. Känns som man kunde tagit till vara på chansen att frångå konceptet och gjort något "mer" av det hela.
Tob skrev: (spoiler 7.18) för hur de än vänder och vrider på detta så ser jag inte hur jag ens kommer att vara i närheten av att köpa hans agerande.
caffeineaddict skrev:Castingspoiler för S8 som var precis vad jag INTE ville höra och som rättare sagt får mig att vilja somna och sluta titta: Freddie Prinze Jr. WHATTHEFUCKHURFÅRHANFORTFARANDEJOBB?
caffeineaddict skrev:24 var inte bara serien som skapade detta forums bästa omröstning (BARA TITTA PÅ DEN! Jag har fortfarande inte röstat, för jag kan inte bestämma mig!)
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare