Zaxx skrev:Jo jag är för att skriva som man pratar. Det är bättre. Ser ingen anledning till varför inte. Så länge man inte överdriver det och börj4r fr34ka ut m3d omg h4xx0r 1337 ffs
herdware skrev:Och hon som lovade dyrt och heligt att hon aldrig skulle näcka framför kameran... Hon har dessutom en topless-scen i The Alphabet Killer.
Rombat skrev:herdware skrev:Och hon som lovade dyrt och heligt att hon aldrig skulle näcka framför kameran... Hon har dessutom en topless-scen i The Alphabet Killer.
Jag blir inte ledsen.
We gotta simplify it. This is playing in, like... Middle Americans, they're not gonna stand for it. So it's Eddie and Danni and Tom. That's it. And "Joss"? Put an H on that, c'mon!
AKS skrev:Om det där är signaturmelodin så... Well, it's not to my taste to say the least.
A bear skrev:AKS skrev:Om det där är signaturmelodin så... Well, it's not to my taste to say the least.
Samma här, tycker det mest låter som fjärde klassens James Bondpastisch. Men gissningsvis lär den - som de flesta signaturer nuförtin - bli bra mycket kortare i själva TV-serien. Vem vet, vi kanske inte ens behöver höra själva sången.
Garim skrev:A bear skrev:AKS skrev:Om det där är signaturmelodin så... Well, it's not to my taste to say the least.
Samma här, tycker det mest låter som fjärde klassens James Bondpastisch. Men gissningsvis lär den - som de flesta signaturer nuförtin - bli bra mycket kortare i själva TV-serien. Vem vet, vi kanske inte ens behöver höra själva sången.
Jag gillar Jonatha Brooke. Lyssnar på henne en del, och jag tycker den här sången var helt ok. Men som sagt, den lär ju bli kortare när det väl gäller...
wyndham skrev:Undrar om världen är redo för Dollhouse Screencap-quiz än.
AKS skrev:Jag har postat FOX:s pressreleaser för avsnitt 1.03 och 1.04 i avsnittstrådarna och jag är glad över att (spoiler skådespelare) Amy Acker ska vara med i båda avsnitten. Jag har ingen riktigt koll på hur hennes recurringstatus är, men kul att hon är med mycket i början i alla fall. Avsnitt två har jag ingen koll på dock.
Återgå till Allmänt om Dollhouse
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare