Rombat skrev:Dog Soldiers. Behövs ses minst en gång om året. Bra, räliga varulvar, tuffa brittiska män med vapen och dialekt, en helt okej plot-twist och referenser till andra filmer. Och på något jävla sätt lyckas den vara realistisk.
noike skrev:Rombat skrev:Dog Soldiers. Behövs ses minst en gång om året. Bra, räliga varulvar, tuffa brittiska män med vapen och dialekt, en helt okej plot-twist och referenser till andra filmer. Och på något jävla sätt lyckas den vara realistisk.
Jag har kommit av mig nu men ett tag såg jag den varje gång det var fullmåne.
Tob skrev:bra genrefilm
noike skrev:Tob skrev:bra genrefilm
Den där frasen är min "bra för att vara svensk"-störighet.
wyndham skrev:Lever Max von Sydow!?
Awesome.
Matt skrev:Vad var bra med All the boys love Mandy lane förrutom att hon är sjukt snygg?
Ralfiparpa skrev:No Country for Old Men var bra, snygg, spännande och bla bla bla men väldigt diffus tematiskt. Är boken också så?
Bernie Pålson för medelåldersmän.
wyndham skrev:gaspode skrev:Blev tyvärr besviken på The Air I Breathe som jag väntat så länge med att se.
Snygg och med rejält kompetenta skådespelarinsatser rakt igenom, men i slutändan griper den inte alls tag i mig på det sätt jag ville och hade förhoppningar om.
6/10 för snygghet och allmän brahet som för mig inte når nånstans.
Haha, den filmen var ju dålig i astronomiska dimensioner. Var nog senaste gången jag såg en riktig kalkon.
Brendan Fraser spelar en mörk hård man. Med en hemlighet
AKS skrev:Okej, min topp 10 (filmer som enligt IMDb haft premiär 2008):
Tob skrev:noike skrev:Tob skrev:bra genrefilm
Den där frasen är min "bra för att vara svensk"-störighet.
Japp.
Men jag håller inte med![]()
Tycker inte det är likvärdigt att kategorisera på genre och land.
Tob skrev:Så jävla dålig var den inte.
Men håller inte med om någon allmän brahet heller, tycker det var ett hafsverk. En klar besvikelse. Hade man hållt igen mot slutet så hade det blivit 3/5, men...men.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare