Ett bra avsnitt helt enkelt. Gillade det mesta med det förutom (återigen) Eve. Hon är ju så fel så fel. Alla hennes försök att låta som en tuff kvinna från en film från 40-talet med sina "Listen kids" och "Come on kids". Usch. Det är som om karaktären är skriven för en kvinna som Stephanie Romanov som kunde leverera såna repliker utan att verka onaturlig, men för Sarah Thompson är bara en ung flicka som försöker låta mer vuxen, tuff och cynisk än vad hon någonsin kommer att bli. Nu när Lindsey är tillbaka kan man bara hoppas att han har tänkt bedra Eve snart och lämna henne åt sitt (helst blodiga) öde. Och appropå Lindsey: Yay! Undrar vad han har sysslat med de senaste två åren med tanke på att han verkar ha blivit en fena på graffitti och tattueringar. Ska bli intressant att se om det är han har legat bakom breven med amuletten (för att få tillbaka Spike) och kina-puffen (för att få Spike att sluta vara spöke) eller om han har någon annan plan i åtanke.
I övrigt var det här som sagt ett bra avsnitt. Synd att Wes inte var med men jag kan nog tänka mig att han och fru Denisof hade mycket roligare på något annat håll.

Det är nästan alltid trevligt med flashbacks i Angel, och inget undantag den här gången. Dru är också trevlig att återse med ojämna mellanrum, och man fick se ganska tydligt hur ogillandet mellan Angel och Spike började gro. Gunn och Fred var ganska undanskuffade den här gången, men det är ganska uppenbart när man se vad avsnittet handlar om. Skulle tippa att det här avsnittet får en 8:a av mig när jag tänkt igenom det lite mer.
Just det, en sak till som var riktigt dålig: Blodsminkningen från ögonen såg ut som att den hörde hemma i en dålig video med Dismember eller Morbid Flesh, inte i en snyggt gjord amerikansk TV-serie.