They bought something somewhat different than what I was selling them, which is not that uncommon in this business. Their desires were not surprising: up the stakes, make the episodes more stand-alone, stop talking about relationships and cut to the chase. Oh, and add a chase.
Nyx skrev:Jane Espenson ska ju hålla på med Battlestar Galactica eller tänker hon göra både och?
adolvsson skrev:Nyx skrev:Jane Espenson ska ju hålla på med Battlestar Galactica eller tänker hon göra både och?
Vore lite väl maniskt av henne att hålla på med båda samtidigt, eftersom BSG redan är färdiginspeladI våras nån gång, innan Thamoh spelade in piloten till Dollhouse, mer exakt.
Nyx skrev:Nej, nej, nej, jag menar filmerna som absolut helt säkert kommer att bli fantastiska och många, säg inget annat snälla, pliiis!
adolvsson skrev:Nyx skrev:Nej, nej, nej, jag menar filmerna som absolut helt säkert kommer att bli fantastiska och många, säg inget annat snälla, pliiis!
Ah, dom ja, jo, dom kommer bli fantastiska och många och Jane kommer inte ha några problem med att bolla dom båda. Förstås.
Men citera mig inte.
Nyx skrev:Liar.
On Friday, Feb. 13, FOX presents a thrilling new action-packed lineup featuring the return and time period premiere of TERMINATOR: THE SARAH CONNOR CHRONICLES (8:00-9:00 PM ET/PT) and the highly anticipated series premiere of Joss Whedon's DOLLHOUSE (9:00-10:00 PM ET/PT). DOLLHOUSE reunites Whedon with Eliza Dushku ("Buffy the Vampire Slayer"), who stars as a member of a highly illegal underground group of individuals who have had their personalities wiped clean so they can be imprinted with any number of new personas.
Production on the seventh episode, which is supposed to begin Monday, is being delayed at least a day because the script was in such bad shape, according to a source who requested anonymity. The script for the sixth episode also had big problems, causing production delays that left the cast and crew very frustrated, the source said.
AKS skrev:Nej, vad som pågår är svårt att utröna. Jag blir bara så ledsen då serien aldrig för positiv press. Bara hoppas att det bättrar på sig innan premiären. Tv-intresserade som inte upptäckt Whedon än kanske inte ens ger den en chans då det enda de läser är sådana här saker.
eynosh skrev:HeY skrev:YES IT CAN!!!
Lägg av.
Zaxx skrev:Nu är den nerlagd också...
gaspode skrev:Zaxx skrev:Nu är den nerlagd också...
du är nedlagd!
Zaxx skrev:Skriv som du pratar pojk.
Återgå till Allmänt om Dollhouse
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare