Om du vill ha Summer på omslaget får du köpa R2UK, det är bara Summer. Det omslaget gillar jag dock inte alls.
A bear skrev:b) ingen Summer.
Garim skrev:Problemet med att köpa R1 är ju att det som regel inte funkar att ta med sig dvd:erna till någon kompis för att kolla där... Så, jag köper nog R2 tror jag.
adolvsson skrev:Casting"spoiler".
Ett försiktigt "yay", för jag gillar henne skarpt i musik men vet ju inte hur hon fungerar som aktris.
caffeineaddict skrev:adolvsson skrev:Casting"spoiler".
Ett försiktigt "yay", för jag gillar henne skarpt i musik men vet ju inte hur hon fungerar som aktris.
Den fullaste människa jag någonsin sett på en scen!Jag har fortfarande kärlek i mitt hjärta för henne, om så bara därför.
AKS skrev:En av många promos för S2 (ev. spoilers naturligtvis):
AKS skrev:Och en hög med promofoton för S2:
gaspode skrev:Verkar som att 1x07 (the demon hand) finns i en "extended version" på bluray-skivan. typ 8 minuter längre än vanligt. laddar ner.
AKS skrev:Promofoton från 2.01. Spoilerish naturligtvis.
http://www.terminatorsite.com/ep201gallery1.htm
The Ankh skrev:Åh jag längtar hem!
A bear skrev:Camerons lilla HAL-ögonblick är smått sorgligt. Även om det väl antagligen var en ren bluff - hon KAN alltså fejka känslor, men frågan är om hon inte är som mest mänsklig när hon verkar helt blank, som i slutscenen med Sarah.
noike skrev: (spoiler 2.01) Snygg setup, och jag gillar att John Connor faktiskt verkar växt upp lite. Lite godtrogen fortfarande på sätt och vis, men en klar förbättring från dom-tonåring-gör-dumma-saker.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare