HeY skrev:Säsong 1 är väldigt skräckig. Den är skräckig sen också men inte på samma sätt tycker jag inte. Jag skulle vilja påstå att serien får mer hjärta senare.
HeY skrev:The Ankh skrev:JJared-Dean. Och Jensen-Dean var ju kul att se sen Smallville.
![]()
Hemläxa: Jared spelar Sam och Jensen spelar Dean - tog ett tag för mig också
gaspode skrev:Jo, det var okej. sist såg jag visst bara de första tio minuterna. Nu såg jag hela!The Ankh skrev:Haha roligt! Vad tyckte du?
Mer skräckigt än de avsnitt jag sett med Hanna och Emelie helt klart.
Kommer antagligen se vidare, men jag gissar att du kommer ha sett klart hela serien innan jag kommit till typ femte avsnittet.
Rombat skrev:2.02
Alltså, jag har fortfarande men av It. Tre minuter in och jag ligger i fosterställning och mår nästan illa. USCH!
gaspode skrev:The Ankh skrev:Det är alltså Rombat som leder nu? Jag har bara set 3 avsnitt. Men jag e hemma sjuk i dfag. SÅ nu ska jag nog hinna komma en bit in på säsong 1 iaf.
jag har bara sett piloten, fastnade i 30 Rock istället.
Rombat skrev:2.06
" I should have cleaned the pipes." Sånt jävla IRLG!Hur många gånger har inte den tanken slaget en, pojkar?
The Ankh skrev:Har Supernatural en vinjett? Det finns ingen alls på mina filer
The Ankh skrev:OK. Rickard sa att poå hans DVD-box s1 finns en vinjett.. jaja.
MissKittyFantastico skrev:Det verkar som om region 2 av säsong 3 släpps nu 25/8. Är det någon som har koll på om det är en sån där tråkig version utan extramaterial eller om det är en version med allt?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare