caffeineaddict skrev:Haha, inte en nominering till The Wire. I will skullfuck them all...
Outstanding Writing For A Drama Series
Battlestar Galactica • Six Of One • Sci Fi Channel • Universal Media Studios in association with R & D TV
Michael Angeli, Written By
Damages • Pilot • FX Networks • FX Productions and Sony Pictures Television
Todd A. Kessler, Written By
Glenn Kessler, Written By
Daniel Zelman, Written By
Mad Men • Smoke Gets In Your Eyes (Pilot) • AMC • Lionsgate Television
Matthew Weiner, Written By
Mad Men • The Wheel • AMC • Lionsgate Television
Matthew Weiner, Written By
Robin Veith, Written By
The Wire • 30 • HBO • Blown Deadline Productions in association with HBO Entertainment
David Simon, Teleplay By/Story By
Ed Burns, Story By
RalfiParpa skrev:The Wire kan inte hävda sig överhuvudtaget - alltså i någon kategori - på basis av enskilda avsnitt så det är inte så konstigt (f.ö. läste jag att serieavslutningen var det inskickade avsnittet och längden talar mot det).
noike skrev:RalfiParpa skrev:The Wire kan inte hävda sig överhuvudtaget - alltså i någon kategori - på basis av enskilda avsnitt så det är inte så konstigt (f.ö. läste jag att serieavslutningen var det inskickade avsnittet och längden talar mot det).
Vilket är rätt dumt. Klasserna "Outstanding <genre> Series" borde handla om hela säsonger. Om inte borde avsnitten de bedöms för lyftas fram mycket mer.
Tob skrev:Där ser man. Jag som har Star. Med nära på 12h sömn i bagaget mellan lördag och söndag så blir det nog att börja titta på det i alla fall.
RalfiParpa skrev:caffeineaddict skrev:Haha, inte en nominering till The Wire. I will skullfuck them all...
Jodå.
A bear skrev:RalfiParpa skrev:caffeineaddict skrev:Haha, inte en nominering till The Wire. I will skullfuck them all...
Jodå.
Fast inte någon vinst, förstås. Faktiskt ingen vinst för en endaste serie jag följer. Alltså är det något fel på antingen mig eller emmies, och jag tror inte det är j...
RalfiParpa skrev: Mad Men-tråden väntar med andra ord med spänning på dina kommentarer.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare