The Ankh skrev:Jag älsjar säösong 4 temat. den e power! jag vilklk jha den som ringsognal! pm pam pam pam bom bom bom!
Jag har den som ringsignal, det är därför det tar en stund att svara ibland.

The Ankh skrev:Jag älsjar säösong 4 temat. den e power! jag vilklk jha den som ringsognal! pm pam pam pam bom bom bom!
HeY skrev:wyndham skrev:Idag kom s1-boxen! Omtitten kan börja!
Men första intrycket är ändå att musiken känns lite tam i jämförelse med den upphottade versionen. Ser fram emot den. Var det s3 dom bytte?
s4
sfinx skrev:The Ankh skrev:Jag älsjar säösong 4 temat. den e power! jag vilklk jha den som ringsognal! pm pam pam pam bom bom bom!
Jag har den som ringsignal, det är därför det tar en stund att svara ibland.
HeY skrev:Oooh, jag ska fixa den som ringsignal! Jag har inte på ngt sätt tröttnat på SFU temat som ringsignal men nytt skolår, ny ringsignal
Zaxx skrev:Vänta här nu, finns det två versioner av Dr.Who ?
The Ankh skrev:koMMER DET SÄSONG 5? eLLER HAR JAG INBILLAT MIG DET???!?!?!?
The Ankh skrev: (spoiler efter 4.13) Jag är allvarlig. Jag önskar att jag aldrig sett sen här serien.
sfinx skrev:The Ankh skrev: (spoiler efter 4.13) Jag är allvarlig. Jag önskar att jag aldrig sett sen här serien.
?
The Ankh skrev:sfinx skrev:The Ankh skrev: (spoiler efter 4.13) Jag är allvarlig. Jag önskar att jag aldrig sett sen här serien.
?
Varför bygger man en serie på det här sättet? 13 avsnitt om året, rycka loss favoriter varje säsong, sluta med att skicka rose till ett paralellt universum där hon ska leva med en doctordonna-hybrid. Vad ska de göra? JObba på konsum och sen spela canasta på kvällarna? Som m det 'r DET som Rose gillade med doctorn. ARGH!!!
XY skrev:Ska man se Time Crash före Voyage?
The Ankh skrev: (spoiler efter 4.13) Jag är allvarlig. Jag önskar att jag aldrig sett sen här serien.
Matt skrev:2x13
Jävla skitserie
sfinx skrev:en serie som krossar hjärtan har antagligen en massa kärlek med
Zaxx skrev:Men hallå!..
Kan jag börja kolla på den som är ifrån 2005 eller skall man ha sett den som är från forntiden också?
MissKittyFantastico skrev:sfinx skrev:en serie som krossar hjärtan har antagligen en massa kärlek med
Det där var väldigt bra sagt.
wyndham skrev:MissKittyFantastico skrev:sfinx skrev:en serie som krossar hjärtan har antagligen en massa kärlek med
Det där var väldigt bra sagt.
Det är snarare som att vara i ett misshandelsförhållande. "Den slår för att den älskar", tänker jag.
sfinx skrev:The Ankh skrev: (spoiler efter 4.13) Jag är allvarlig. Jag önskar att jag aldrig sett sen här serien.Matt skrev:2x13
Jävla skitserie
Stackars matt.
Jag försöker reda urt för mig själv om det är bra eller dåliga reaktioner...bra, in my book, en serie som krossar hjärtan har antagligen en massa kärlek med.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare