XY skrev:Garim skrev:Alla tre akterna i en fil på buffyhubben...
Vem behöver man muta (döda?) för att få tillgång till buffyhubben?
Noam. PM:a honom och var snäll med önskat login/pass.
XY skrev:Garim skrev:Alla tre akterna i en fil på buffyhubben...
När folk jag gillar gillar andra saker som jag gillar blir jag glad.Tycho Från Penny Arcade skrev: It's a supervillain musical written by Joss Whedon, starring a bunch of awesome motherfuckers.
Why are you still here?
AKS skrev:This is so nice
I just might sleep with the same girl twice
They say it's better the second time
They say you get to do the weird stuff
caffeineaddict skrev:XY skrev:Garim skrev:Alla tre akterna i en fil på buffyhubben...
Noam. PM:a honom och var snäll med önskat login/pass.
Garim skrev:Alla tre akterna i en fil på buffyhubben...
sfinx skrev:Garim skrev:Alla tre akterna i en fil på buffyhubben...
!
Godhet.
Whedon, who’s currently working on the mid-season Fox show “Dollhouse,” has a lot of plans for future “Dr. Horrible” projects (by the way, streaming ends at midnight Sunday, so get it free while you can). An online comic has already been released, a graphic novel is planned and the commentary track on the DVD release will all be sung by the cast and creators. There could be a sequel as well, Harris said.
“Joss has some strange, giant master plan that includes much more than a sequel,” Harris said. “Joss thinks on a great many levels, so when he was pitching it to us, he said, ‘And this will take over the world, and there will be sequels and musicals on stage and feature films and we’ll get our own television network and they’ll name awards after us’ and things like that.”
A bear skrev:Gitarrackord för låtarna.
A bear skrev:Gitarrackord för låtarna.
Nyx skrev:Spoiler act II Imorse först såg jag hur livrädd Captain Hammer är för gässen i parken när han och Penny äter frozen yoghurt. Obetalbart!!!
Tam skrev:Nyx skrev:Spoiler act II Imorse först såg jag hur livrädd Captain Hammer är för gässen i parken när han och Penny äter frozen yoghurt. Obetalbart!!!
Jo, det var fint. Den där Captain Hammer är en sympatisk typ.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare