Som vanligt så har jag inte läst era tidigare kommentarer.
Jag älskade detta avsnitt!! (Så jag kan väl dra slutsatsen att alla andra -- utom gaspode och möjligen Horrabin -- hatade det. Hehe.) Jag tyckte att Shells var spännande från början till slut. Och vilket modigt slut det var!! Fred är död, men hennes kropp lever vidare och Wes kan tänka sig att hjälpa Illyria (stavning?) bara för att hon ser ut som kvinnan han älskade. Snyft! Ett mycket spännande upplägg.
Steven S. DeKnight är verkligen en fantastisk manusförfattare. Jag skulle t.o.m. gå så långt som att säga att Shells är det bästa avsnittet denna säsong strax före Damage och You’re Welcome.
Det hände så himla mycket i detta avsnitt att jag inte ens kan komma ihåg vad jag vill ha sagt. Jag är *riktigt* förtjust! Nu vill jag verkligen inte vänta i över en månad på nästa avsnitt. Det kändes okej efter A Hole in the World som jag tycker är ett bra avsnitt, men inte mycket mer. *Nu* däremot… hur ska det gå med Illyria? Kommer hon att bli en i gänget? Argh! Jag vill verkligen ha S6!! (Charmed blir förnyat, men inte denna serie?!?!)
Gud, vad underbart det är att se BtVS/AtS-avsnitt som är riktigt, riktigt bra! Jag blir verkligen euforisk. Sorgligt att det är en tv-serie som gör mig euforisk, men bättre det än ingenting!

Nej, nu ska jag läsa era kommentarer. Ska bli extra spännande denna gång.