AKS skrev:Jag har nyss sett om BtVS och AtS så för mig blir det inte en endaste titt på i alla fall tre år.
Det var sommarens nöje, följa AKS omtitt av serierna.

AKS skrev:Jag har nyss sett om BtVS och AtS så för mig blir det inte en endaste titt på i alla fall tre år.
Tam skrev:7 nya i april också. berserker leder med 5 inlägg.
caffeineaddict skrev:Tam skrev:7 nya i april också. berserker leder med 5 inlägg.
Go Ann!
Per är en jävla hora!
noike skrev:caffeineaddict skrev:Tam skrev:7 nya i april också. berserker leder med 5 inlägg.
Go Ann!
Per är en jävla hora!
Vet du, du kan ju gå och ringa på och störa honom om han inte börjar posta i augusti.
caffeineaddict skrev:noike skrev:Vet du, du kan ju gå och ringa på och störa honom om han inte börjar posta i augusti.
I KNOW!
gaspode skrev:Skärpning!
sfinx skrev:Fick just reda på att en ny medlem registrerat sig via sms.
noike skrev:sfinx skrev:Fick just reda på att en ny medlem registrerat sig via sms.
Hur gick det till? Vem är det? Tvångspresentation.
fragaria skrev:Hoppas jag gör rätt nu, är inte hemma i detta riktigt än.
Nej inte en tvångsrekrytering bara seriefreak och sfinx kompis sedan många år. Tänkte bli vägledd i forumets alla finesser av en trettonåring fram till dess är det trevligt att äntligen ha hittat hit.
Nu ska jag hämta djävulsbarnet från dagiset då det är halvdag idag, fattar de inte att det är vi som behöver vila ifrån de små monster...
fragaria skrev:Hoppas jag gör rätt nu, är inte hemma i detta riktigt än.
Nej inte en tvångsrekrytering bara seriefreak och sfinx kompis sedan många år. Tänkte bli vägledd i forumets alla finesser av en trettonåring fram till dess är det trevligt att äntligen ha hittat hit.
Nu ska jag hämta djävulsbarnet från dagiset då det är halvdag idag, fattar de inte att det är vi som behöver vila ifrån de små monster...
Återgå till Feedback / buggrapporter / förslag
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare