caffeineaddict skrev:Hahahah!Det där är ju mina Topp Sex-avsnitt tror jag (ev. skulle jag vilja ha in WSWB nånstans, but that ship sailed a while ago)! Nu gäller det bara att få dem i någolunda rätt ordning.
marzipan skrev:caffeineaddict skrev:Hahahah!Det där är ju mina Topp Sex-avsnitt tror jag (ev. skulle jag vilja ha in WSWB nånstans, but that ship sailed a while ago)! Nu gäller det bara att få dem i någolunda rätt ordning.
Mm. De avsnitt som är kvar är alla tior för mig. Och jag KAN bara inte lista dem… Men jag har en plan.
Ole dole doff!
caffeineaddict skrev:marzipan skrev:caffeineaddict skrev:Hahahah!Det där är ju mina Topp Sex-avsnitt tror jag (ev. skulle jag vilja ha in WSWB nånstans, but that ship sailed a while ago)! Nu gäller det bara att få dem i någolunda rätt ordning.
Mm. De avsnitt som är kvar är alla tior för mig. Och jag KAN bara inte lista dem… Men jag har en plan.
Ole dole doff!
Eller så börjar du acceptera mutor från andra användare. Get rich or die tryin'!
Tam skrev:marzipan skrev:Ole dole gick ju inte alls. Minus på The Body?! Nä jag kör en gång till… Men neeej inte Restless! En gång till…
Give in to the power of the ole dole.
caffeineaddict skrev:Ni tossiga människor och era minus på The Body!
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare