The Ankh skrev:Jag kan iofs behöva tagga ner med ett house när jag kommer hem efter matchen...
caffeineaddict skrev:noike skrev:wyndham skrev:Har inte märkt nån dålig bild på R1:an. Om tv-ripparna har bättre kvalitet måste det vara nåt skumt fel nånstans.
Okej, kanske inte så dålig bild då. Fullt möjligt att recensionerna av den skrevs av perfektiondårar.
R1:an är icke-anamorfisk = en tredjedel mindre upplösning än vad andra widescreenfilmer/serier har. Så, jo, sämre bild. Och det är inte bara perfektionsdårar som märker den skillnaden. Däremot märker man nog inte det så väl utan wide-TV/projektor. Men med det är det tydlig skillnad.
The Buffster skrev: (spoiler 5.01) Wilson. Aj. Det han sa till House. Aj.
The Buffster skrev: (spoiler 5.01) Wilson. Aj. Det han sa till House. Aj.
gaspode skrev:Det är ingen bra TV-serie-säsong att vara Sanna-favorit.
Har du några fler favoriter som man bör förbereda sig på att de skall försvinna?
adolvsson skrev:5x02
Felicia Day!![]()
Riktigt bra avsnitt i övrigt också. House har sedan S4 fått sig ett uppsving och det håller i sig. Skönt. Vid det här laget är jag mest orolig för att gamla teamet ska komma tillbaka och nya sparkas ut. Jag älskade det gamla teamet och var sorgsen att se dom gå men jag har slutat sakna dom nu. Det nya är både intressantare och mer underhållande än det gamla någonsin var. Vilket jag nog nämnt förr. Tål att upprepas, dock. Jag upprepar av kärlek.
Fråga. Min version av 720p-filen klipptes av någon sekunde för tidigt, hur lyder slutet av meningen som började med "hey, is there any way I can..."?
eynosh skrev:Svar:
put you on retainer
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare