America's Next Top Model

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Matt » fre dec 14, 2007 0:15

Extremt spännande final
9x13
Extremt besviken på att Chantal inte vann. Men Saleisha var ju klart bättre på runway. Knappast Chantals fel att någon trampade på hennes jättesläp.
Can't wait till nästa säsong,.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » fre dec 14, 2007 7:40

Det var nog henne jag tänkte på!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » fre jan 18, 2008 0:19

Finalister/deltagare i säsong 10

Började scrolla nedåt och trodde först alla hette något med A.. Annars tråkigt.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » fre jan 18, 2008 8:19

C10 foton: Bwah! Sämsta gänget hittills att döma av dessa foton. En hel hög med ointressanta ansikten. Alla ser ut som katalogmodeller eller som helt vanliga människor som varken är snygga eller har nåt "speciellt". Jag kommer nog att se den här cykeln, men snart är det dags att ge upp ANTM...

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » fre jan 18, 2008 8:25

Det var ändå några som såg lite intressanta ut, men det var ingen som hade någon direkt wow-faktor. Jaja. Jag tänker också ibland att jag ska ge upp ANTM men jag lär inte göra det ändå.. :rolleyes:
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » fre jan 18, 2008 8:32

:) Ja, se mitt "snart"... Jag har inte så stort hopp om att lyckas.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » fre jan 18, 2008 11:08

Håller med. De ser väldigt tråkiga ut.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav HeY » fre feb 29, 2008 23:51

Någon som tittar fortfarande? Överlag så är den nya säsongen väldigt tråkigt tycker jag. Har tidigare inte hållit med om att ANTM blivigt sämre (förutom slutet av cycle 9) men denna säsongen känns verkligen off. En tjej tycker jag om, det är Claire. Hon är snygg och har samtidigt ett intressant utseénde.

(edit) Om Tyra gör Claire blond blir jag arg. Hon ska vara svarthårig som nu; det är coolt. (/edit)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav AKS » lör mar 01, 2008 0:38

Nej, denna säsong är inte bra. Finns ingen riktigt bra tjej heller som i C9 med Heather. Vi får se om jag ens orkar se säsongen. ANTM börjar kännas uttjatat nu...

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » lör mar 01, 2008 0:55

Jag orkar se. Men så himla spännande är det ju inte. Men jag litar på att några guldkorn kommer dyka upp även den här säsongen.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Spuffy » fre mar 07, 2008 12:50

Jag ser också, även om jag tycker det är rätt tråkigt. Hade tills för någon vecka sen bara sett lite mer än en säsong, men har sen dess plöjt igenom säsong efter säsong så att jag nu har sett s.4, 5, 6, 7, 8, 9 och följer nu s.10. Jag drömde väldigt otäcka mardrömmar om Lauren efter första avsnittet, men nu är hon en av mina favoriter.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Tinwiel » fre mar 07, 2008 16:26

Jag följer också, men jag har inte orkat skriva nåt om det bara. Gillar Claire mest. Hon är vacker, har ett speciellt utseende och har utstrålning. Har hela tiden en känsla av att jag har sett henne förut eller att hon är lik nån annan, men jag kan inte komma på vilken..
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HeY » fre mar 07, 2008 22:38

Tinwiel: Hon är min favorit också och jag tycker också hon är lik någon och jag har fått för mig att det är Julia Styles. Dock så hatar jag att (spoiler 10x03) Tyra gjorde henne blond!!!!!! :angry:
Det var ju just kontrasten mellan hennes svarta hår och bleka hud som gjorde henne vacker och intressant. Hennes nya frisyr gjorde henne mer konstig än intressant, som tur är så har ju inte frisyren så mycket att göra med hur bra man fotar dock.
I början gillade jag Alyson, hon verkade ju dock lite knäpp efter senaste. Men snygg var hon. Hennes beteende var nog dessutom mest en försvarsmekanism, hade hon fått vara kvar hade nog lite murar kunnat brytas ner. Hon som fick vara kvar istället, Dominique (?), tycker jag inte är snygg alls. Ut med henne!

"I like your thinking!"

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Spuffy » lör mar 08, 2008 14:33

Jag tyckte också att de inte borde ha gjort Claire blond, jag gillar precis som du HeY kontraster blek hy/mörkt hår. Jag älskade dock hur de gjorde vad hon nu heter rödhårig, av precis samma anledning - kontrasterna blek hy/rött hår älskar jag! (Kan ha lite att göra med att jag är väldigt blek och har rött hår också.) Claire tycker jag är snygg och intressant, men det där om att hon drack sin egen bröstmjölk för att hon ville att brösten skulle producera mjölk längre tyckte jag var jätteknäppt. Alyson var snygg men knäpp, jag vet inte riktigt vem jag hellre ville ha kvar, henne eller Dominique eller vad hon hette... Kanske Alyson ändå, i och med att jag tyckte hon var så snygg, men jag vill gärna att Dominique får en till chans också.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Spuffy » tor apr 03, 2008 19:35

10.07, vad jag tycker: Det var synd att Claire åkte men jag är glad över att Lauren fick stanna, hon är fortfarande min favorit. Hon behöver dock fixa upp sin personlighet och bli mer säker på sig själv för att ta hem det här och jag har dessvärre svårt att se henne som vinnare, men jag håller ändå tummarna för henne. Stacy-Ann gillar jag och Anya tycker jag också ganksa bra om. Jag har ogillat Katarzyna (eller hur det nu stavas) av någon anledning, men hennes nya frisyr fick mig att gilla henne mycket mer. Whitney tyckte jag mycket om i början och jag tycker fortfarande hon är mycket vacker, men det är samtidigt något med henne jag inte gillar. Dominique och Fatima till sist då, UT MED DEM! Jag gillar dem INTE, både deras personligheter och deras utseenden gör att jag vill att de ska skickas hem, gärna båda två nästa vecka.

edit:
Den som jag tyckt allra mest om förutom Lauren var Aimee, och jag blev besviken när hon åkte ut förra veckan. Jag gillade både hennes utseende och personlighet och henne kunde jag lättare se som vinnare än Lauren. Synd att hon åkte ut.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav HeY » tor apr 03, 2008 22:12

Spuffy: Jag håller med dig för det mesta, dock inte i din edit men annars verkar vi ligga på samma sida ;)

Angående promon på cwtv för nästa avsnitt; jag fattar inte... :? Claire vs. Dominique och de slåss? Claire åkte ju frakin ut!!! :?

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Matt » fre apr 04, 2008 22:53

Katarzyna är min favvo. En gång i min ungdom hade jag en flickvän som hette Katarzyna.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » fre apr 04, 2008 22:58

Kunde du uttala det till skillnad från Tyrant?

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » fre apr 04, 2008 23:03

Smeknamnet/förkortningen, Kasia, var lättare att uttala
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » fre apr 04, 2008 23:05

Tycker gott att hon kan hjälpa dem lite och ge dem det. :)

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » lör apr 05, 2008 1:04

Haha, Tyrant... läste ni att hon blivit ovän med Mr Jay (tror jag att det var) och att hon funderade på att lämna serien. Hon har ju sin talk show också. Mr Jay får INTE lämna serien, jag gillar honom.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav HeY » lör apr 05, 2008 1:46

Nja, Mr Jay hör till ANTM - han ska vara kvar!!
Är det bara jag elr har Tyrant (new nickname? I like it!) varit extra over-the-top denna cycle. Det känns som om hon hela tiden försöker vara så rolig på ett weird over-the-top sätt, men istället för att lyckas och hålla sig på rätt sida av linjen (som hon brukade, imo) blir det mer som om en transvestit står och gör en parodi av Tyrant.
Kanske ute och cyklar ensam, någon som cyklar med mig?

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav AKS » lör apr 05, 2008 9:35

Jo, hon är pinsam. Men det har jag tyckt i några säsonger nu. Men kanske lite extra pinsam denna säsong...

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » lör apr 05, 2008 10:41

Ladda hem säsong två av Canadas next top model där är Mr Jay programledare
Eller ladda hem säsong ett också för den delen där är No 6 programledare
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Tinwiel » lör apr 05, 2008 13:09

HeY skrev:Nja, Mr Jay hör till ANTM - han ska vara kvar!!
Är det bara jag elr har Tyrant (new nickname? I like it!) varit extra over-the-top denna cycle. Det känns som om hon hela tiden försöker vara så rolig på ett weird over-the-top sätt, men istället för att lyckas och hålla sig på rätt sida av linjen (som hon brukade, imo) blir det mer som om en transvestit står och gör en parodi av Tyrant.
Kanske ute och cyklar ensam, någon som cyklar med mig?

Jag kan också tänka mig att ta en cykeltur.

Mr Jay äger. Säsong nr 2 av Canada-versionen alltså? Du råkar inte ha den på datorn?

(edit) Säsong 2-avsnitten fanns på mininova med det var såna som krävdre att man reggade sig. Hmf. Jag gillar inte sånt. (/edit)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Matt » sön apr 06, 2008 8:21

jo jag har den faktiskt kvar
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav HeY » tor maj 15, 2008 16:16

Americas next top model is Whitney!

Inget mig emot, jag tycker att hon har varit en skön tjej för det mesta. Lite bitchig har hon ju varit men det var ju mot Dominiqe så det ursäktas ;)

Första plus-size dessutom! Jag trodde aldrig att de skulle låta en plus-size vinna faktisk, var säker på att Anya skulle vinna här.

Jag tycker denna säsongen blev mycket bättre än vad jag trodde i början, för den började verkligen hemskt tråkigt.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Matt » tor maj 15, 2008 21:24

HeY skrev:Americas next top model is Whitney!

Inget mig emot, jag tycker att hon har varit en skön tjej för det mesta. Lite bitchig har hon ju varit men det var ju mot Dominiqe så det ursäktas ;)

Första plus-size dessutom! Jag trodde aldrig att de skulle låta en plus-size vinna faktisk, var säker på att Anya skulle vinna här.

Jag tycker denna säsongen blev mycket bättre än vad jag trodde i början, för den började verkligen hemskt tråkigt.

Det har varit uppenbart att någon gång kommer en tjej modell större vinna. Och jag har kännt på mig att det var dags den här säsongen. Och visst Whitney är söt. Men jag tycker Anyas bilder har varit tio ggr bättre i modellsyfte. Har även haft lite svårt för whitneys påklistrade leende. Annars blev jag sur som fan när min favvo Katarzyna åkte ut i förra avsnittet.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Tinwiel » fre maj 16, 2008 14:05

Men äsch.

Jag tyckte att Anya skulle vinna, hon var mycket starkare kandidat, och hade intressantare ansikte och tog grymma bilder. Hmf. Visst, Whitney hade en stark personlighet, men så fantastiska bilder tyckte jag inte att hon tog. Äsch! Jaja, det går nog bra för Anya ändå.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Spuffy » fre maj 16, 2008 21:31

Nå, Fatima vann inte, det var det viktigaste för mig i den här finalen. Min favorit var Lauren hela vägen. Hon hade aldrig funkat som vinnare iom awtt hon var omöjlig på videomodellande, men hon var min number one i alla fall. Jag gillade Amy ganska mycket (rött hår för tusan!), men inte alls lika mycket. Jag började gilla Katarzyna lite nu i slutet, men så fort jag gjorde det åkte hon ut. Whitney - bra med plus size som vinnare kanske och nu i sista avsnittet gjorde hon väldigt bra ifrån sig, men tidigare tycker jag hon har varit fejkad och bitchig. Anya var mer high fashion om man frågar mig, och jag höll på henne innan avsnittet, men det spelade inte så stor roll. Bra att inte Fatima vann som sagt. Eller Dominique. Hu.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film