(Sen är jag ju iofs så nördig att jag inte kunde acceptera att 80-talsvideon var i HD-kvalitet och med en del effekter som jag inte tror skulle varit lätt-tillgängliga då.

gaspode skrev:Det är svårt att inte se väldigt mycket Dr Reid i Stella, men det gör inte jättemycket.
LWes skrev:3x18
"Their meat is delicious"
Jävlar vad jag skrattade åt den repliken. Så mycket har möjligtvis aldrig skrattat åt en ensam sak förut. Helt brilliant.
noike skrev:Jag är på 1.09. Kul.
noike 2006 skrev:caffeineaddict skrev:Alltså, HIMYM har smugit sig på och stadigt blivit bättre och bättre, och nu...
That does it. Jag ska ta ett HIMYM-maraton.
gaspode skrev:noike 2006 skrev:caffeineaddict skrev:Alltså, HIMYM har smugit sig på och stadigt blivit bättre och bättre, och nu...
That does it. Jag ska ta ett HIMYM-maraton.
heja nicklas! du är ändå snabbare än vad jag är på att se farscape.
noike skrev:Nu har jag börjat på säsong tre.
HeY skrev:noike skrev:Nu har jag börjat på säsong tre.
Redan!!?
gaspode skrev: (spoiler 3x20) Så detta var säsongsavslutningen? Det var helt klart ett bra avsnitt.
jag blev lite tårögd när de återförenades så fint, Barney och Ted
Skrattade rejält några gånger också.
Ibland är HIMYM lite förutsägbart, men det tas igen med råge av all charm.
Garim skrev: (spoiler 3x20) And Barney loves Robin.Bra avsnitt. Jag det ska bli spännande att se hur det fortsätter i nästa säsong. Jag tror inte Ted hittar rätt Mother ännu - hon kan dock svara ja, men jag tror inte dom gifter sig.
gaspode skrev:Garim skrev: (spoiler 3x20) And Barney loves Robin.Bra avsnitt. Jag det ska bli spännande att se hur det fortsätter i nästa säsong. Jag tror inte Ted hittar rätt Mother ännu - hon kan dock svara ja, men jag tror inte dom gifter sig.
egentligen tror väl inte jag heller det, men det är lite störigt att de säger "that changed my life"-blabla om de inte menar det.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare