caffeineaddict skrev:virve skrev:Catfight skrev:traumatiskt att sidan börjar med att Virve röstar ut två av mina favoritavsnitt i samma inlägg...![]()
I hate you guys, I'm goin' home.
Sorry. Livet är hårt. Om du känner den posttraumatiska stressen komma krypande: tveka inte att skicka mig din terapi-faktura!
YAY! Free therapy for all, virve's paying!
We're all gonna be normal now! I'm gonna be a REAL boy!
caffeineaddict skrev:Åh, herregud, jag skulle förmodligen få ett oemotståndligt behov av att slå ihjäl Dr. Phil med Janne "Loffe" Carlsson...
Spuffy skrev:Men... sluta bråka med Dead Things!!!
Murnau skrev:Spuffy skrev:Men... sluta bråka med Dead Things!!!
Om du ber snällt så kanske jag låter bli att minusa det nästa gång. Kanske.
Annars skulle du och jag kunna komma överens om att sluta rösta, för våra röster tar typ ut varandra hela tiden.
Spuffy skrev:Snääälla, snälla söta gulliga du, kan du inte låta bli att minusa Dead Things nästa gång?
Murnau skrev:Men jag måste tyvärr ändå säga att Dead things skall ner till 11 hos sjostrand. Anyone?
virve skrev:Alla har rätt att vara normala. Därför har jag planerat en må-bra-weekend på Stenö Wärdshus i mitten av juni där ni alla kan läka såren efter denna omskakande, ibland ytterst traumatiska, omröstning. Jag kommer att finnas där, med min filantropiska famn, och bland de speciellt inbjudna gästföreläsarna kan nämnas Dr. Phil, Kristina Lugn och Janne "Loffe" Carlsson. Mer information och schema kommer snart.
JRT skrev:Underbart. I'll bring the chainsaw.
noike skrev:JRT skrev:Underbart. I'll bring the chainsaw.
Låter obekvämt. Jag hade tänkt ta med en La-z-boy.
JRT skrev:I så fall kanske det är slöseri att gräva ner hela gästlistan. Strategiska bitar kan ju sparas och malas, eller vad som nu behagas. Loffelår. Lugn-HÖGrev. Pass the Phil, he's even good cold! Tänk vad era träffmatbudgetar skulle kunna krympas!
noike skrev:Morotssaft!
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare