Rombat skrev:gaspode skrev:noike skrev:Så lätt?!
Jag kräver kärlek, mer strumpor, brooklyn lager och en kista med gulddubloner.
Brooklyn Lager. check.
vem tar på sig de andra?
Kärlek. Check.
AKS skrev:Ingen Dollhouse förrän midseason? Det ryktas om det, men den 15 maj vet vi det...
noike skrev:Men peeps. Statistiskt sett. Midseason? På FOX? Jag vill fortfarande var så där jävla positiv men jag är lite oroligare än jag var med den som höstserie.
sfinx skrev:Positivt tänkande: borde inte Dollshouse redan ha ett par stycken miljoner tittare bara genom Joss namn?
caffeineaddict skrev:sfinx skrev:Positivt tänkande: borde inte Dollshouse redan ha ett par stycken miljoner tittare bara genom Joss namn?
Negativt tänkande: Då skulle Firefly också haft det...
Garim skrev:Jag tror dock att Joss är mycket mera känd nu, och har en större Fan-base, än han var då Firefly började. Jag upptäckte ju själv vem Joss var 2005, i och med trailern till Serenity, som ledde till Firefly, som ledde till Buffy osv...
A bear skrev:Fast å andra sidan... det kanske innebär en större chans att vi åtminstone får en hel halvsäsong? Om de gjort sju avsnitt kanske det är lättare att få göra 5 till än 15 till...?
Net is expected to continue the playbook from this past year: Keep new entries at bay until midseason, when "American Idol" can help bolster those new shows.
adolvsson skrev:Net is expected to continue the playbook from this past year: Keep new entries at bay until midseason, when "American Idol" can help bolster those new shows.
AKS skrev:Men vad enormt trist...Nu känns det ju som att det är ett år kvar tills man får se denna serie.
Återgå till Allmänt om Dollhouse
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare