Spuffy skrev:Sjöstrand, du missade min röstning, siffrorna behöver ändras...
caffeineaddict skrev:Okej då, som han som drog igång det föreslår/halvbestämmer jag att vi fortsätter köra med att man måste minusa på två olika avsnitt ända till slutet. När det bara är TVÅ avsnitt kvar får man välja sin champion och då är det två minus på den man inte vill ha, plus på den man vill ha. Okej?
gaspode skrev:caffeineaddict skrev:Okej då, som han som drog igång det föreslår/halvbestämmer jag att vi fortsätter köra med att man måste minusa på två olika avsnitt ända till slutet. När det bara är TVÅ avsnitt kvar får man välja sin champion och då är det två minus på den man inte vill ha, plus på den man vill ha. Okej?
eller bara ett minus? same same, mindre jobb.
caffeineaddict skrev:gaspode skrev:caffeineaddict skrev:Okej då, som han som drog igång det föreslår/halvbestämmer jag att vi fortsätter köra med att man måste minusa på två olika avsnitt ända till slutet. När det bara är TVÅ avsnitt kvar får man välja sin champion och då är det två minus på den man inte vill ha, plus på den man vill ha. Okej?
eller bara ett minus? same same, mindre jobb.
Blir det ju inte!
Becoming 25 (+) = 26
Passion 25 (--) = 23
Becoming 25
Passion 25 (-) = 24
Varje röst blir oj så mycket mer dödlig.
Rombat skrev:Om man tar för givet att det är helt 50-50 mellan avsnitten.
Catfight skrev:traumatiskt att sidan börjar med att Virve röstar ut två av mina favoritavsnitt i samma inlägg...![]()
I hate you guys, I'm goin' home.
Catfight skrev:WHYYYY?!
caffeineaddict skrev:För att du inte röstar! Då får man fan inte gnälla, samma här som i politiken.
The Ankh skrev:Kan man VINNA nåt i detta... spel?
sfinx skrev:Min teori är att vi alla vinner ett långt ihopklipp från det första utröstade avsnittet till det mest röstade på att titta på påen träff? Ja? Plix?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare