caffeineaddict skrev:Dags att börja bestämma: får man ge båda minusen till samma avsnitt när det är tio kvar?
caffeineaddict skrev:Och så föreslår jag att vi tar bort "två minus på samma när det är tio kvar"-regeln för det känns mindre rätt här. Oki? Let's go!
caffeineaddict skrev:Dags att börja bestämma: får man ge båda minusen till samma avsnitt när det är tio kvar?
JRT skrev:caffeineaddict skrev:Dags att börja bestämma: får man ge båda minusen till samma avsnitt när det är tio kvar?
Det lär ju gå undan på slutet om man får dubbelminusa. Så jag är tveksam. Det krävs ett mer enhälligt beslut om man bara får sätta ett minus på varje. Lång och hård ska striden vara. Blir det för långdraget kan vi ju alltid resort to fisticuffs.
caffeineaddict skrev:JRT skrev:caffeineaddict skrev:Dags att börja bestämma: får man ge båda minusen till samma avsnitt när det är tio kvar?
Det lär ju gå undan på slutet om man får dubbelminusa. Så jag är tveksam. Det krävs ett mer enhälligt beslut om man bara får sätta ett minus på varje. Lång och hård ska striden vara. Blir det för långdraget kan vi ju alltid resort to fisticuffs.
Hur ska vi göra när det är två avsnitt kvar då?
JRT skrev:Då blir det, för att citera en tjock och irriterande man, oliiidligt spännande.
Rombat skrev:En till Aron och en till Kalle. Stay the fuck away.
caffeineaddict skrev:Rombat skrev:En till Aron och en till Kalle. Stay the fuck away.
Sorry, dude. The time has come. Top 30 räcker gott och väl.
Rombat skrev:caffeineaddict skrev:Rombat skrev:En till Aron och en till Kalle. Stay the fuck away.
Sorry, dude. The time has come. Top 30 räcker gott och väl.
Du är nu på min lista. Du vill inte vara på den listan.
Rombat skrev:Du är nu på min lista. Du vill inte vara på den listan.
caffeineaddict skrev:JRT skrev:caffeineaddict skrev:Dags att börja bestämma: får man ge båda minusen till samma avsnitt när det är tio kvar?
Hur ska vi göra när det är två avsnitt kvar då?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare