eynosh skrev:4x03
Och Oods påpekar att Doktorn visa börjar gå mot sitt slut...![]()
Nu blev jag ännu mer ledsen
noike skrev:4.03 Gillar.
"Every song must end" gör mig lite nervös. Vems sång? Doktorns planlösa drivande? Eller är det mer meta och syftar på något som Tennants tid som Doktorn? RST som showrunner?
AKS skrev:4.02: Det jag gillar med Donna är att hon utmanar doktorn. Hon är nåt helt annat än Rose och Martha och jag är så glad över det. En till sån companion och jag hade blivit, minst sagt, less. Tycker dessutom att Catherine Tate är riktigt bra i rollen.
adolvsson skrev:Som bollplank är Donna bra mycket mer effektivare än någon av de tidigare, just för att hon utmanar Doktorn, och hon är den första som ligger på ungefär samma nivå som honom. Jag älskade både Rose och Martha, men där dom sprang efter agerar Donna själv. Egen, stark, vilja och, som sagt, jämnbördig med Doktorn på flera sätt (utan att för den sakens skull bli någon slags kopia eller kvinnlig Time Lord). Väldigt snyggt, väldigt givande karaktär.
eynosh skrev:Till Alma (efter att hon läst spoilermarkeringen ovanför)
Men inte du sötnos.
noike skrev:4.03 "Every song must end" gör mig lite nervös. Vems sång? Doktorns planlösa drivande? Eller är det mer meta och syftar på något som Tennants tid som Doktorn? RST som showrunner?
Illyria skrev:404 trailerfråga om resten av säsongen. Vet vi hur många avsnitt Marta ska vara med i, alla från och med nu?
Hörruduru din uppstudsige jäkel. Blöh!eynosh skrev:Bra Donna, hon börjar lära sig sin plats.
Illyria skrev:Jag tror SVT sagt att de inte ska visa fler säsonger av Dr Who.
gaspode skrev:Jag skall se 3x10 strax. det sägs vara scary.
vem skall hålla mig i handen?!Nobody, that's who.
LauraP skrev:Jag ska börja kolla inom kort, jag kan inte hålla mig längre
noike skrev:4.05 Typiskt tidigt två-delarsavsnitt. Okej.
eynosh skrev:4x05
Det var väl Rose man fick se en snabb skymt på skärmen i tardis?
lilith skrev:4.06
Blir det en spinn-off nu eller?
A bear skrev:lilith skrev:4.06
Så länge det inte blir några crossovers så.
eynosh skrev:A bear skrev:lilith skrev:4.06
Så länge det inte blir några crossovers så.
Vad var det för fel på Jenny? Liten nykläckt spjuver. Jag som hoppades att hon skulle åka med.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare