Willowtree skrev:Jag önskar att jag visste. Jag skulle vara först i kön isåfall, jag vet bara att allt sånt finns på eBay, det var där jag köpte mitt brädspel iallafall.
Vampir3_SlayYer skrev:Willowtree skrev:Jag önskar att jag visste. Jag skulle vara först i kön isåfall, jag vet bara att allt sånt finns på eBay, det var där jag köpte mitt brädspel iallafall.
Okej. hur vare att köpa d på ebay då? hur lång tid tog det att få grejjerna.. kostade det extra att skicka o sånt...?? hur betalade du? funkar det med visa elektron kort?? kraaam
VelocityBoy skrev:Jag handlar massor på eBay (10 köp hittills den här månaden) och för mig är Paypal ett måste både med tanke på hur bekvämt det är samt att det ger en en väldig säkerhet... jag överväger inte ens säljare som inte tar Paypal.
Calle skrev:Vampir3_SlayYer skrev:Willowtree skrev:Jag önskar att jag visste. Jag skulle vara först i kön isåfall, jag vet bara att allt sånt finns på eBay, det var där jag köpte mitt brädspel iallafall.
Okej. hur vare att köpa d på ebay då? hur lång tid tog det att få grejjerna.. kostade det extra att skicka o sånt...?? hur betalade du? funkar det med visa elektron kort?? kraaam
Nope, Visa Electron kort funkar inte, jag försökte åter igen med mitt. Jag har flera gånger förut försökt i desperation att handla där, men mitt kort funkar aldrig. Idag såg jag en duster som jag ville ha, men j
det funkade inte den här gången heller.
Vampir3_SlayYer skrev:Calle skrev:Vampir3_SlayYer skrev:Willowtree skrev:Jag önskar att jag visste. Jag skulle vara först i kön isåfall, jag vet bara att allt sånt finns på eBay, det var där jag köpte mitt brädspel iallafall.
Nope, Visa Electron kort funkar inte, jag försökte åter igen med mitt. Jag har flera gånger förut försökt i desperation att handla där, men mitt kort funkar aldrig. Idag såg jag en duster som jag ville ha, men j
det funkade inte den här gången heller.
duster?? menar du en stake?? hur mycke kostade den?? mvh Jassie
VelocityBoy skrev:Jag handlar massor på eBay (10 köp hittills den här månaden) och för mig är Paypal ett måste både med tanke på hur bekvämt det är samt att det ger en en väldig säkerhet... jag överväger inte ens säljare som inte tar Paypal.
Zaxx skrev:VAR!! hittar bara massa "korta"!
den måste ju vara LÅNG!
Calle skrev:Hur fungerar det egentligen? Jag fattar inte, måste man ha ett visa kort med internetfunktioner på? Eller kommer det hem en räkning på det man handlat för?
VelocityBoy skrev:Calle skrev:Hur fungerar det egentligen? Jag fattar inte, måste man ha ett visa kort med internetfunktioner på? Eller kommer det hem en räkning på det man handlat för?
Du behöver ett vanligt bankomat kort knutet till ett kreditkorts bolag (Visa, Mastercard, Amex m m) sedan så anger du det kortnumret till Paypal efter det så behöver du bara ange till vilken e-mail adress du vill betala pengar så drar de det ifrån det bankkonto du har knutet till kortet... mao lämnar du aldrig ut ditt kortnummer till de du handlar med utan bara till Paypal (som man kan lita på då de är så stora).
VelocityBoy skrev:Calle skrev:Hur fungerar det egentligen? Jag fattar inte, måste man ha ett visa kort med internetfunktioner på? Eller kommer det hem en räkning på det man handlat för?
Du behöver ett vanligt bankomat kort knutet till ett kreditkorts bolag (Visa, Mastercard, Amex m m) sedan så anger du det kortnumret till Paypal efter det så behöver du bara ange till vilken e-mail adress du vill betala pengar så drar de det ifrån det bankkonto du har knutet till kortet... mao lämnar du aldrig ut ditt kortnummer till de du handlar med utan bara till Paypal (som man kan lita på då de är så stora).
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare