Spuffy skrev:noike skrev: Vinkla figurerna så att de tittar rakt på varandra. Då kan de inte börja leva.
Fast det hjälper ju inte om jag släcker lyset...
edit: eller gör det? Om inte har väl inte doktorn löst problemet med att låta de fyra stå och titta ut varandra? De kunde ju röra sig när det var mörkt och mörkt lär det ju bli även när de står riktade mot varandra?
AKS skrev:Är jag den enda som inte (spoiler 3.10) tycker att Blink är ett dugg skrämmande? Jag har trott att människor överdrivit sina reaktioner, men jag börjar ana att det kanske är jag som är fullständigt okänslig.
sfinx skrev:3.10
Mer Moffat! Som jag har för ligger bakom 2.8 och 2.9 med, men jag kommer inte ihåg.
adolvsson skrev:sfinx skrev:3.10
Mer Moffat! Som jag har för ligger bakom 2.8 och 2.9 med, men jag kommer inte ihåg.
Nope. I säsong 2 skrev han ett avsnitt, det tredje. I första säsongen nummer 9 och 10.
sfinx skrev:När jag började skriva var jag redan på väg IMBD, beredd att edita. Matt Jones ligger bakom 2.8 iaf.
adolvsson skrev:sfinx skrev:När jag började skriva var jag redan på väg IMBD, beredd att edita. Matt Jones ligger bakom 2.8 iaf.
Och 2.9. Jag stödde mig mot Wikipedia, jag
sfinx skrev:Kunskapens källor, hur lärde jag mig någonting alls förr i tiden?
adolvsson skrev:sfinx skrev:Kunskapens källor, hur lärde jag mig någonting alls förr i tiden?
Det gjorde du inte, du var ett foster och först med wikipedias i världen kunde du födas, växa och bli en riktig människa.
noike skrev:Däremot (spoiler s4) är det två Moffat den här säsongen. Pretty darn sweet.
noike skrev:Däremot (spoiler s4) är det två Moffat den här säsongen. Pretty darn sweet.
Illyria skrev:!!! Vilka avsnitt gäller det exakt?
adolvsson skrev:I säsong 2 skrev han ett avsnitt, det tredje.
Tam skrev:Det var fjärde avsnittet, inte tredje.
adolvsson skrev:Illyria skrev:!!! Vilka avsnitt gäller det exakt?
8 och 9, dom heter (spoiler avsnittstitlar) Silence in the Library och Forest of the Dead.
Spuffy skrev:Sen är jag ikapp!!!!!
noike skrev:Spuffy skrev:Sen är jag ikapp!!!!!
![]()
Och imorgon är det ett nytt avsnitt!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]