AKS skrev:Jag kollade snabbt på fotot och yay:ade för jag trodde det var han från Objects in Space. Sen kollade jag mer noggrant. Han är dock en sån där som jag känner igen för han har varit med i mycket, men jag har inga specifika minnen av honom.
The final rolls have also been cast. Echo's handler Boyd is to be played by Harry J. Lennix. Meanwhile, Joss Whedon announced the casting of the recurring characters at Whedonesque. Angel's Amy Acker will play scarred Dr. Claire Saunders and Miracle Laurie will play the doll known as November.
November (who will be recurring but does not appear in the pilot) will be played by the luminous Miracle Laurie.
Dr. Claire Saunders will be played by... yet another name I'm gonna have trouble remembering how to spell... Amy Acker.
Dollhouse gets a new cast member. Variety reports that Harry Lennix has been added to the pilot. ETA: Joss confirms the other new cast members, Miracle Laurie and Amy Acker!
AKS skrev:Saker jag inte ser fram emot:
- Att varje vecka gå in på pifeedback och vara rädd att serien har backat mycket i tittarsiffrorna. Jag är nästan nervös inför allt tittarsiffreprat redan nu...
A Meaningful Dialogue skrev:I've got my fingers in my ears, I'm going lalalalalala!
I can't hear you.
I've got my fingers in my ears, I'm going lalalalalala!
Going la la la la.
caffeineaddict skrev:Åh! Amy Acker! Hon åt min hamster!
AKS skrev:Saker jag inte ser fram emot:
- Att varje vecka gå in på pifeedback och vara rädd att serien har backat mycket i tittarsiffrorna. Jag är nästan nervös inför allt tittarsiffreprat redan nu...
Återgå till Allmänt om Dollhouse
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare