madskellig skrev:Supernatural verkar få en säsong 4,
madskellig skrev:Supernatural verkar få en säsong 4,
adolvsson skrev:Jag vill bara säga, att jag är helt beredd att välja Team baserat på skägg. Jag bara säger.
brat skrev:Hahhaaha, kan någon tänka sig Jared i helskägg OCH det där gigantiska håret. Can you say yeti.
brat skrev:Men... Jensen har ju mer ansiktshår än Jared iaf, räknas inte det?
sp1keout skrev:Har sett 3 bra avsnitt nu i form av 309,310,311. Ska se 312 imorgon förslagsvis...
Vad heter det... När kommer de nästa avsnittena? Hur många? April? 4?
chanda skrev:Inte i videon men glada/ dåliganyheter gällande en av karaktärena Bella hon kommer förmodligen att gå samma väg som Jo, alls inte komma tillbaka för s4.
adolvsson skrev:chanda skrev:Inte i videon men glada/ dåliganyheter gällande en av karaktärena Bella hon kommer förmodligen att gå samma väg som Jo, alls inte komma tillbaka för s4.Bleh, jag tillhörde den (lilla?) gruppering som gillade henne en hel del redan från början, hade snarare hoppats få se mer.
Glorificus skrev:Jag drömde nånting om Sam och Dean....
MissKittyFantastico skrev:GE MIG SUPERNATURAL NU!!!!
gaia skrev:MissKittyFantastico skrev:GE MIG SUPERNATURAL NU!!!!
Vet inte om du sett alla säsonger, men tror de som gjorts ska finnas på http://www.joox.net, som för övrigt är en bra sida för tidsfördriv
MissKittyFantastico skrev:gaia skrev:MissKittyFantastico skrev:GE MIG SUPERNATURAL NU!!!!
Vet inte om du sett alla säsonger, men tror de som gjorts ska finnas på http://www.joox.net, som för övrigt är en bra sida för tidsfördriv
Jag har sett alla avsnitt, har säsongsboxarna som kommit och så har jag laddat de avsnitt som kommit i säsong 3, men tack för tipset. Det kan nog komma till nytta för någon annan serie.
Det är jobbigt att bara vänta och vänta på att ett nytt avsnitt ska komma. Jag gillar inte de här fåniga uppehållen även om anledning till det kanske var bra.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]