Supernatural

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav noike » tis mar 04, 2008 0:40

Inte för att det kommer som en överraskning -- vad skulle CW annars visa? -- men serien har fått en till säsong.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav chanda » tis mar 04, 2008 8:12

:D :D förhoppningsvis får man se en femte säsong. Vilket enligt Kripke kommer att vara den sista någonsin i Winchester saga.

hee ska bli intressant att se hur finalen blir nu. iallafall mig blir det en nagelbitare i väntan på den och Indiana Jones.
Jane: She does the detecting and I do the insulting.
Lisbon:A consulting! Jane:That Too :)
Jane: Tea? It's like a hug in a cup.
Jane: You've been LaRoched haven't you
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion

Inläggav brat » tis mar 04, 2008 19:27

Iiieep! Igen, inte för att det var någon direkt överaskning... men det är ju tv, man vet aldrig. Skönt att sluta oroa sig innan man ens börjat. :D

adolvsson skrev:Jag vill bara säga, att jag är helt beredd att välja Team baserat på skägg. Jag bara säger.

Men... Jensen har ju mer ansiktshår än Jared iaf, räknas inte det? ;)
Hahhaaha, kan någon tänka sig Jared i helskägg OCH det där gigantiska håret. Can you say yeti.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav noike » tis mar 04, 2008 19:36

brat skrev:Hahhaaha, kan någon tänka sig Jared i helskägg OCH det där gigantiska håret. Can you say yeti.

Hah. Vilken varulv.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav adolvsson » tis mar 04, 2008 20:50

brat skrev:Men... Jensen har ju mer ansiktshår än Jared iaf, räknas inte det?

Tyvärr. Som jag sa om Tom Sellecks mustach, att halvmesyrer räknas inte för riktiga män. Jared skulle kunna transplantera sitt hår från huvud till skäggplats, det skulle jag låta mig imponeras av. Långskägg!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav sp1keout » lör mar 08, 2008 5:52

Har sett 3 bra avsnitt nu i form av 309,310,311. Ska se 312 imorgon förslagsvis...

Vad heter det... När kommer de nästa avsnittena? Hur många? April? 4?
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav MissKittyFantastico » lör mar 08, 2008 11:03

sp1keout skrev:Har sett 3 bra avsnitt nu i form av 309,310,311. Ska se 312 imorgon förslagsvis...

Vad heter det... När kommer de nästa avsnittena? Hur många? April? 4?

312 heter Jus In Bello. Nästa avsnitt kommer inte förrän 24 april tror jag. Tror det är sagt att det ska bli ca 4 avsnitt till.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie

Inläggav sp1keout » lör mar 08, 2008 19:27

OMG PÅ 312. Detta var nog de absolut bästa avsnittet såhär långt. Allting var så fantastiskt.

Jag kan inte förstå... Jag blev så glad, någonstans i mitten... i slutet när Hendrikson sa hejdå, blev jag fan... Men när jag såg flickan blev det ännu mer FAN! Usch. De dog... for nothing. FAN! Nästa 4 avsnitt borde bli mörka, väldigt mörka. Oskyldiga personer som dör sådär... nej. FAAAAAAAAAAN OCKSÅ! Hendrikson och Nancy och den där kåta polisen - de får ett :lovebunnier: av mig
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav Glorificus » fre mar 21, 2008 12:10

Fem veckor tills vi får ett nytt avsnitt nu! (spoiler titel för 3x13) Ghostfaces Hm... jag hoppas det är avsnittet (det enda) jag vet lite av handlingen från.

I väntan på det kan man t.ex. underhålla sig med nya bakom kulisserna-bilder från 2x20.
Kripke regisserade ju det, så han är med som en liten hustomte här och var. Jag gillar speciellt bilden där han håller i en MAXIM-tidning. :D Plus att det ju var avsnittet där Adrianne Palicki var med. Och jag gillar bilden med Jared och Mary Winchester.
:lovebunnier:
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav MissKittyFantastico » fre mar 21, 2008 13:19

Jag blir alltid lika glad när jag ser att någon postat i den här tråden.

Kripke har ju stulit tidningen från Dean. Först låg den ju i bakluckan. Klåfingrig rackare det där.

Jag gillar Charlies Angels-bilden på tjejerna. Den var lite rolig.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie

Inläggav chanda » lör mar 29, 2008 21:26

Lite god bitar har redan börjat komma ut nu pågrund LA con som killarna är med på. Jason Mann och Jensen röster passar värkligen bra i hopp.

Legacy har riktig bra bilder.http://super.repro-network.net/legacy.html
Bild
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion

Inläggav chanda » sön mar 30, 2008 9:16

Kripke från LA Con

Inte i videon men glada/ dåliganyheter gällande en av karaktärena Bella hon kommer förmodligen att gå samma väg som Jo, alls inte komma tillbaka för s4.
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion

Inläggav adolvsson » sön mar 30, 2008 12:24

chanda skrev:Inte i videon men glada/ dåliganyheter gällande en av karaktärena Bella hon kommer förmodligen att gå samma väg som Jo, alls inte komma tillbaka för s4.

:( Bleh, jag tillhörde den (lilla?) gruppering som gillade henne en hel del redan från början, hade snarare hoppats få se mer.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav noike » sön mar 30, 2008 14:02

adolvsson skrev:
chanda skrev:Inte i videon men glada/ dåliganyheter gällande en av karaktärena Bella hon kommer förmodligen att gå samma väg som Jo, alls inte komma tillbaka för s4.

:( Bleh, jag tillhörde den (lilla?) gruppering som gillade henne en hel del redan från början, hade snarare hoppats få se mer.

Jag ogillar henne fortfarande så HUZZAH!
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav chanda » mån mar 31, 2008 17:15

Body Swap Question :)

för den intreserade kan man hitta mer här http://www.supernaturalwiki.com
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion

Inläggav MissKittyFantastico » tor apr 03, 2008 13:40

GE MIG SUPERNATURAL NU!!!!

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie

Inläggav chanda » tor apr 03, 2008 14:52

OMG 3 VECKOR KVAR :P
repro uppdatering
Bild
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion

Inläggav Glorificus » tis apr 08, 2008 10:35

Jag måste berätta om min farliga powernap igår. Haha. Jag drömde nånting om Sam och Dean som slogs mot nåt monster. Men mitt i det vaknade jag halvt, förmodligen var det mina egna armrörelser som väckte mig - jag levde mig verkligen in i drömmen. Jag tror jag var Sam. Tills jag blev klarvaken av att det gjorde galet ont i min vänstra arm... jag hade lyckats vrida och vända och böja på den så jag sträckte en muskel eller nåt i axeln. AJ. :D
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav HeY » tis apr 08, 2008 18:37

Glorificus skrev:Jag drömde nånting om Sam och Dean....

Jag var rädd för att fortsätta efter det :rolleyes:

"Drömspasmer" är läskiga. Jag slog en gubbe på bussen häromdagen. Slummrade till, drömde något konstigt och vaknade upp i ett rygg men armen flygande rätt ut på den som satt brevid... en harmlös liten gubbe :oops:

Jag vill ha SPN nu!!!!!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav chanda » fre apr 11, 2008 10:48

Det börjar att närma sig :D

teaser promo för 3.13 är ser ut att bli riktig 8) avsnitt det som jag med en viss säkerhet vet är att man kommer att bli sjösjuk. ugh hatar snabba ryckiga kamera bilder. Bara två veckor kvar till Supernatural :D :D
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion

Inläggav HeY » fre apr 11, 2008 19:57

Jaa, snart är det dags! och ändå känns det så avlägset...

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav chanda » ons apr 16, 2008 17:26

Cw
Jared svara på fråger med oväntat besök. Inga spoilers .

Jensen svara på fråger från tittare också Inga spoilers
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion

Inläggav gaia » ons apr 16, 2008 18:55

MissKittyFantastico skrev:GE MIG SUPERNATURAL NU!!!!

Vet inte om du sett alla säsonger, men tror de som gjorts ska finnas på http://www.joox.net, som för övrigt är en bra sida för tidsfördriv
she walked out the door and found she had been living all along...
Användarvisningsbild
gaia
Big Bad

Inläggav MissKittyFantastico » ons apr 16, 2008 23:41

gaia skrev:

Vet inte om du sett alla säsonger, men tror de som gjorts ska finnas på http://www.joox.net, som för övrigt är en bra sida för tidsfördriv

Jag har sett alla avsnitt, har säsongsboxarna som kommit och så har jag laddat de avsnitt som kommit i säsong 3, men tack för tipset. Det kan nog komma till nytta för någon annan serie.

Det är jobbigt att bara vänta och vänta på att ett nytt avsnitt ska komma. Jag gillar inte de här fåniga uppehållen även om anledning till det kanske var bra.

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie

Inläggav gaia » tor apr 17, 2008 15:30

MissKittyFantastico skrev:
gaia skrev:

Jag har sett alla avsnitt, har säsongsboxarna som kommit och så har jag laddat de avsnitt som kommit i säsong 3, men tack för tipset. Det kan nog komma till nytta för någon annan serie.

Det är jobbigt att bara vänta och vänta på att ett nytt avsnitt ska komma. Jag gillar inte de här fåniga uppehållen även om anledning till det kanske var bra.

Nej jag vet vad du menar, det är helt klart ett ondskefullt påhitt. Hoppas du får nytta av länken :)

Förövrigt upptäckte jag en sak i avsnitt 1x17 när jag tittade häromdagen, de här så kallade profesionella spökjägarna, använder sig av frasen "what would buffy do", gjorde att jag var glad resten av dan.
:D
she walked out the door and found she had been living all along...
Användarvisningsbild
gaia
Big Bad

Inläggav MissKittyFantastico » tor apr 24, 2008 21:54

The sun'll come out
Tomorrow
Bet your bottom dollar
That tomorrow
There'll be sun!

Just thinkin' about
Tomorrow
Clears away the cobwebs,
And the sorrow
'Til there's none!

When I'm stuck a day
That's gray,
And lonely,
I just stick out my chin
And Grin,
And Say,
Oh!

The sun'll come out
Tomorrow
So ya gotta hang on
'Til tomorrow
Come what may
Tomorrow! Tomorrow!
I love ya Tomorrow!
You're always
A day
A way!

Snart är det ett nytt avsnitt! Über-yay! :extas:

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie

Inläggav Tinwiel » fre apr 25, 2008 7:24

:) :lovebunny: (till Emelie och till låten)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav chanda » fre apr 25, 2008 23:51

hehe den låten skulle kunna bli led motivet för den här tråden
3.13. Bättre än vad jag trode så på min "low standard" mätare får den en 3 blipp
Philip Sgriccia och Ben Edlund är en bra kombination. Själva iden var rätt intressant med reallaty showen och tyckte bättre om Ed och Harry den här gången.Nu känns det som författarna går med gasen botten gällande Deans deal och ser fram i mot de restrerande avsnitt extra mycket. Liten favorit Ed perkar med Emf mätaren mot Dean Jensens min :)som avsluttning "Gay love can pierce through the veil of death and save the day."
The Mentalist
Supernatural
Användarvisningsbild
chanda
Minion

Inläggav madskellig » lör apr 26, 2008 17:55

Yay, Supernatural är tillbaka :lovebunny: Riktigt bra avsnitt (spoiler 3x13) Både roligt, creepy och lite sorgligt... bästa kombinationen. Hell House är en av mina favorit S1 avsnitt, så jag blev jätteglad över att se Harry och Ed igen. Och de andra karaktärerna var ju också bra, Corbett :cry:

Jag älskar då det filmas på detta viset (även fast de fuskade lite med vissa vinklar), och det var roligt att de verkligen gjorde det som ett reality-avsnitt med titeln före varje reklam avbrott och Ghostfacers theme song.
"I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care."

Last.FM
Användarvisningsbild
madskellig
Big Bad

Inläggav Glorificus » sön apr 27, 2008 23:38

3x13
Åååh, så bra avsnitt! :lovebunnier: :lovebunny: :popcorn: :extas:
Jag kunde inte sluta skratta i början, åt allt. Äntligen kom nördarna tillbaka och med ett så bra upplägg för avsnittet också! Yay för Ben Edlund. Superbra mix av allt möjligt och dessutom välbalanserat - jag blir alltid lika imponerad när de får sånt att funka på 40 minuter.

Ghost-Ghostfacers! :D

Det här hamnar definitivt på min short list över favorit-SPN-avsnitt.
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film