mattek72 skrev:Hade ju helst sett Angel, Faith eller Wesley som vinnare. Dels för att karaktärerna är bra och för att Angel är den bättre serien!
caffeineaddict skrev:Hon är egentligen inte min #1 favorit (om nån hade missat vem det var under den här omröstningen) men på något sätt är det oerhört tillfredsställande att Buffy vann det här. And I do love her so.
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:Hon är egentligen inte min #1 favorit (om nån hade missat vem det var under den här omröstningen) men på något sätt är det oerhört tillfredsställande att Buffy vann det här. And I do love her so.
Oväntat, däremot, tyckte jag, för såsom det brukar snackas om henne och de andra, vare sig folk gillar henne eller inte verkar hon sällan vara deras stora favorit.
Rombat skrev: 1. Jag är glad över att Anya spöade Fäjt 2.över att Spike lyckade ta sig förbi Angel med en placering. 3.Och naturligtvis känns det helt rätt att Buffy skulle vinna på slutet.
Zaxx skrev:Helt onödig lista, den stämmer ju ändå inte.
virve skrev:Jag tycker att det är skitkul med sånna här + och - omröstningar! Skulle vi inte kunna dra igång en ny? Något kring avsnitt kanske?
Rombat skrev:Kindben!
eriked skrev:Är det inte dags för Riley att få vinna lite...?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare