virve skrev:Rädda Willow!
AKS skrev:virve skrev:Rädda Willow!
På bekostnad av Giles eller Wesley...? Jag skulle hellre rädda en crackwhore som ligger och krälar på marken efter att hon nästan tagit livet av... oh wait.
Rombat skrev:AKS skrev:virve skrev:Rädda Willow!
På bekostnad av Giles eller Wesley...? Jag skulle hellre rädda en crackwhore som ligger och krälar på marken efter att hon nästan tagit livet av... oh wait.
![]()
![]()
wyndham skrev:Bara Angel kan mäta sig med Buffy i min bok.
mattek72 skrev:Håller med JRT, fullkomligt obegripligt att den blonda råttan var kvar längre än Angel. Jag säger som jag sagt tidigare. Jag hade fruktansvärt svårt för Angel i Buffy, tyckte det var helt värdelöst att han kom tillbaka i S3. Men så fort han fick sin egen serie så bara växte karaktären hela tiden. Spike var bra i Buffy S2, men sen var det bara värdelöst. I Angel S5 var han totalt överflödig.
Rombat skrev:mattek72 skrev:Håller med JRT, fullkomligt obegripligt att den blonda råttan var kvar längre än Angel. Jag säger som jag sagt tidigare. Jag hade fruktansvärt svårt för Angel i Buffy, tyckte det var helt värdelöst att han kom tillbaka i S3. Men så fort han fick sin egen serie så bara växte karaktären hela tiden. Spike var bra i Buffy S2, men sen var det bara värdelöst. I Angel S5 var han totalt överflödig.
Råder ju delade meningar om det där.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare