Oxytocin skrev:Ingen har skrivit om Sweeney Todd än, bad bad Tim Burtonfans!
Jag som ville kika in och läsa vad ni tyckte... har kanske letat för dåligt iofs.
Japp, det finns gott om Sweeneysnack några sidor bak.

Jag som ville kika in och läsa vad ni tyckte... har kanske letat för dåligt iofs.
caffeineaddict skrev:Bwahah, jag har ju gillat båda Neil Marshalls tidigare filmer, men det här ser ut som en katastrof av sällan skådade mått. Kan i bästa fall bli den roligaste B-filmen på mycket länge, det är vad jag hoppas på: http://www.apple.com/trailers/universal/doomsday/
Den har jag tipsat om ett antal gånger. Grymt mäktig gitarrsolo-action. Otroligt mycket slow-motion. Men. Det är nog ingen remake. Har iofs inte sett '67 Point Blank men har för mig att det inte är en remake.wyndham skrev:Det ska dessutom finnas en remake med Mickey Rourke och Danny Trejo. 3,7 på imdb. Ska hålla ögonen öppna efter den.
wyndham skrev:Tycker om bägge filmerna. Men Point Blank är snyggare, vassare, och bättre.
Perhaps the most interesting piece of Indy information is the news that it's being shot on film, despite what seem to have been repeated efforts by George Lucas to convince Spielberg to make it a digital production. From Slashfilm:
Steven gushed about how a film frame is alive with movement and film grain and that digital video is "too perfect." Lucas tried to convince Steven that they could add the film grain to the digital image, which Spielberg found totally amusing because doesn't that defeat the whole purpose? And wouldn't it just be easier to shoot the whole thing on film.
Eatthemeat skrev:Death proof Meh! Vad var det där för jävla slut? Jag har väl inte sett tillräckligt många 70-tals pulpfilmer då och kan väl inte relatera så bra. Men kul underhållning för stunden. 3/5
Eatthemeat skrev:Jag har väl inte sett tillräckligt många 70-tals pulpfilmer då och kan väl inte relatera så bra.
adolvsson skrev:Joseph Gordon-Levitt. Den grabben kommer gå långt och förhoppningsvis gör han det via fler noirer.
wyndham skrev:Va? Det är ju lillpojken från tredje klotet från solen. Är han den nya Bogart? Mamma mia, hundar prata mat.
caffeineaddict skrev:Kolla in Mysterious Skin.
caffeineaddict skrev:Eatthemeat skrev:Death proof Meh! Vad var det där för jävla slut? Jag har väl inte sett tillräckligt många 70-tals pulpfilmer då och kan väl inte relatera så bra. Men kul underhållning för stunden. 3/5
Haha, slutet var ju det bästa med hela filmen!Det är kanske så mycket jag någonsin skrattat i en biosalong, och sen började hela publiken applådera. Underbart!
(spoiler + Kill Bill) Hillbillyn hon stannar hos är samma person som hade tänkt ha komasex med Uma i Kill Bill. Så det händer antagligen inget bra med henne, stackarn.Eatthemeat skrev:I just don´t get it...man fick ju inte ens veta vad som hände med cheerleadern hos sista färden-hillbillyn! Jag vill fan veta vad som hände med den stackars cheerleadern. I need closure god dammit! Kanske skulle sett den på bio för bättre cinematisk effekt.
noike skrev:(spoiler + Kill Bill) Hillbillyn hon stannar hos är samma person som hade tänkt ha komasex med Uma i Kill Bill. Så det händer antagligen inget bra med henne, stackarn.Eatthemeat skrev:I just don´t get it...man fick ju inte ens veta vad som hände med cheerleadern hos sista färden-hillbillyn! Jag vill fan veta vad som hände med den stackars cheerleadern. I need closure god dammit! Kanske skulle sett den på bio för bättre cinematisk effekt.
Eatthemeat skrev:caffeineaddict skrev:Eatthemeat skrev:Death proof Meh! Vad var det där för jävla slut? Jag har väl inte sett tillräckligt många 70-tals pulpfilmer då och kan väl inte relatera så bra. Men kul underhållning för stunden. 3/5
Haha, slutet var ju det bästa med hela filmen!Det är kanske så mycket jag någonsin skrattat i en biosalong, och sen började hela publiken applådera. Underbart!
I just don´t get it...man fick ju inte ens veta vad som hände med cheerleadern hos sista färden-hillbillyn! Jag vill fan veta vad som hände med den stackars cheerleadern. I need closure god dammit! Kanske skulle sett den på bio för bättre cinematisk effekt.
Tob skrev:Trailern till nya Indy filmen har ju släppts för ett par dagar sedan. Har jag totalt missat. Jodå. Längtar rejält. Men det gjorde jag innan trailern också.
Indy 4 trailer
caffeineaddict skrev:I smell marathon!
herdware skrev:Haha, Eaten Alive har 5.2 i betyg på imdb. Hur gick det till?![]()
http://imdb.com/title/tt0074455/
herdware skrev:Va?! Ingen Robert Englund?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]