The Ankh skrev:Vaddå vart har man sett henne innan?
noike skrev:The Ankh skrev:Vaddå vart har man sett henne innan?
Homicide. Hon var dåligt intetsägande där. I Homicide, och inte bara i säsong 7 heller. Otroligt.
caffeineaddict skrev:noike skrev:The Ankh skrev:Vaddå vart har man sett henne innan?
Homicide. Hon var dåligt intetsägande där. I Homicide, och inte bara i säsong 7 heller. Otroligt.
Jo, bara i säsong 7 om vi ska vara pilliga.
noike skrev:caffeineaddict skrev:noike skrev:The Ankh skrev:Vaddå vart har man sett henne innan?
Jo, bara i säsong 7 om vi ska vara pilliga.
Var inte hon redan i säsong 6?
MissKittyFantastico skrev:4x07
Sedan tycker ajg att de antingen ska skriva ut Cameron och Chase ur serien helt eller låta dem få större plats. Är lite irriterande hur de liksom smyger runt i utkanten av historien.
eynosh skrev:Frågestund:
Genom hela House-serien så har den medicinska aspekten varit väldigt bra. Få misstag, ibland lite dåliga förklaringar till lösningen *Spoiler S1 eller S2tex tjejen med masken i magen som inte kände smärta, väldigt långsökt då man får utgå från att masken varit i tarmarna tills den har påverkat det centrala nervsystemet genom att ta bort smärtkänslan totalt men aldrig överdrivna fel.
I avsnitt 4x02 görs det ett ENORMT fel där man blandar ihop en sak. Den som kommer på när detta fel görs och vad felet är får, bokstavligt talat, en kaka av mig på nästa träff som jag är med.
Felet är av medicinskt utsprung, men icke-medicinare kan upptäcka felet så länge man har någorlunda bra kunskaper i engelska (vilket dom flesta här har) och en allmän uppfattning om vanliga, helt vardagliga sjukdomar/tillstånd.
Och en liten brasklapp: För att Wyndham ska kunna vinna kakan ska han förutom att svara rätt även beskriva vad som reglerar det som det pratas om.
Kakan väntar på sin vinnare.
gaspode skrev:Inget klassikeravsnitt, men bra, kul att det är tillbaka!
wyndham skrev:House tillbaka? Hur kommer det sig?
adolvsson skrev:wyndham skrev:House tillbaka? Hur kommer det sig?
Alla var inte visade. 4x12 är det sista.
The Ankh skrev:VAD menar ni med det här???? Ska det sluta?
The Ankh skrev:Mitt hjärta frös till is!
adolvsson och noike skrev:a: Well, well. House 4x11. Jag tror det där var första gången jag sett någon dricka urin i amerikansk TV...
n: Hah!
a: En genomskinlig mugg, dessutom, så det var ju uppenbarligen inget trick.
n: :) En tagning och man fick se draken urinera?
a: Var inte löjligt, det är fortfarande Amerika. Dricka piss nu, full frontal nudity 2028. Tidigast.
n: Jag vägrar tro på äktheten i sådana fall. Om nu avsnittet inte har fått en kvalitetsstämpel från urinförbundet som sett till att allt gått rätt till.
a: Något sådan såg jag inte, men eftertexterna var avklippta och hade dom haft det runt förtexterna hade det ju spoilat avsnittet.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare