det är ju du som har tjatat på mig att jag ska bli mer aktiv , så jag tänkte börja lite lätt med inte alltför allvarliga längd-inlägg osv..
får se hur det går.
älskar ju människorna här inne!!!!

Binchy skrev:Ai skrev:Jag vet att vi haft den här diskussionen förut, men jag säger det igen. Inget fel att gilla Staffan. Men en helt ovetenskaplig undersökning utförd av mig och några vänner har gett att det är en åldersfråga. Det beror helt på när man såg Vilse i Pannkakan först, om man såg Lillstrumpa innan Vilse, om det fanns fler än två tvkanaler, om man såg reprisomgångar, hur gammal man var vid tillfället. Bland annat. Det är tex näst intill totalt omöjligt att hitta en enda person född runt 1967 som gillar honom, medans folk födda efter 1972 brukar vara mycket mer positiva.
Jag är så gott som jämngammal med dig och jag var aldrig rädd för Vilse i pannkakan, kanske var jag för liten, kanske kunde min pappa, psykologen/pedagogen, förklara den bra. Lillstrumpa var bara trist, då var jag nog för gammal. Jag är också uppväxt med två kanaler. Har för mig att jag och mina två närmaste syskon såg Vilse tillsammans, den ena född före -72, den andra efter, och vi var inte rädda någon av oss. Men det kanske var en repris...
MissEdith skrev:Vilse i pannkakan finns iaf på dvd, dock vet jag inte om det finns maffigt extramaterial på den.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare