brat skrev:HOLY CRAP!!
Någon som sett de två klippen som släppts inför avsnittet? (Finns bl.a. på tv.com) Väldigt spoilriga så klart.
Du och dina spoilers..!

Men bara jättefå dagar kvar nu, yay!
brat skrev:HOLY CRAP!!
Någon som sett de två klippen som släppts inför avsnittet? (Finns bl.a. på tv.com) Väldigt spoilriga så klart.
Glorificus skrev:Mon dieu.
MissKittyFantastico skrev:Glorificus skrev:Mon dieu.
noike skrev:MissKittyFantastico skrev:Glorificus skrev:Mon dieu.
Så reagerade jag också.
Och säg nej till spoilers!
MissKittyFantastico skrev:noike skrev:MissKittyFantastico skrev:Glorificus skrev:Mon dieu.
Så reagerade jag också.
Och säg nej till spoilers!
Ja spoilers är djäulens påfund.
brat skrev:holy crap!!!
If the strike ends by mid-February, we could probably still gear up and get two or three episodes done. If it ends tomorrow, which it won't, we could do three or four. With any luck, the strike will be over in time for us to bang out a couple more.
MissKittyFantastico skrev:Om nu kan jag vända månad i min kalender. Februari the month of Jared.
brat skrev:YJensens ögon är VÄLDIGT gröna
Glorificus skrev:Första pipet: "Written by Ben Edlund"
MissKittyFantastico skrev:3x09
Frågan är nu hur sjutton Dean ska räddas? Dessutom så är det inte så många avsnitt kvar och jag hade sett fram mot en utdragen final med en bra lösning. Nu är jag lite rädd att de ska hasta fram något. Är det någon som har koll på hur de tänkt lösa säsongsfinalen?
brat skrev:Yay! Starbuck! Mums.
sfinx skrev:3.09
Borde namnet Edlund säga mig något?
chanda skrev:sfinx skrev:3.09
[]Borde namnet Edlund säga mig något?
Om man är en är whedon fan och tittade På Angel annars inte. Vet bara att han gjorde puppet Angel förmodling någon till. är själv inte någon vidare Angel Fan.
sfinx skrev:chanda skrev:sfinx skrev:3.09
[]Borde namnet Edlund säga mig något?
Om man är en är whedon fan och tittade På Angel annars inte. Vet bara att han gjorde puppet Angel förmodling någon till. är själv inte någon vidare Angel Fan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()