eynosh skrev:Jag tror nolberg är Zaxx.
Rombat skrev:För att era hjärnor är så stabila, menar du?
Rombat skrev:Jag täner mer: eynosh och caffe kommer på samma sak oberorenda av varandra = Det måste vara fel.
noike skrev:Rombat skrev:Jag täner mer: eynosh och caffe kommer på samma sak oberorenda av varandra = Det måste vara fel.
Jag är med rombat om det här.
nolberg skrev:vakna
Daimone skrev:gaspode skrev:alltså för fan.. ansträng dig lite åtminstone när du ändå orkat gå in här igen.
99,6% av alla tonårstjejer är horor och det enda som är bra med dem är att de går så lätt att spöa upp. Bra så?
sfinx skrev:Daimone skrev:gaspode skrev:alltså för fan.. ansträng dig lite åtminstone när du ändå orkat gå in här igen.
99,6% av alla tonårstjejer är horor och det enda som är bra med dem är att de går så lätt att spöa upp. Bra så?
Det är ju inte så Buffyrelaterat, och jag har svårt att tro på den statistiken.
Binchy skrev:sfinx skrev:Daimone skrev:gaspode skrev:alltså för fan.. ansträng dig lite åtminstone när du ändå orkat gå in här igen.
Ja, vi vill nog ha lite bakgrundsinformation och info om hur studien har gått till.
caffeineaddict skrev:Binchy skrev:sfinx skrev:Daimone skrev:gaspode skrev:alltså för fan.. ansträng dig lite åtminstone när du ändå orkat gå in här igen.
Ja, vi vill nog ha lite bakgrundsinformation och info om hur studien har gått till.
Alla som har nekat Daimone är såklart "horor". En stackars flicka lät sig luras, de andra 249 sa nej.
eynosh skrev:Jag skulle vilja ha ett pajdiagram på statistiken till horor.
caffeineaddict skrev:Binchy skrev:sfinx skrev:Daimone skrev:gaspode skrev:alltså för fan.. ansträng dig lite åtminstone när du ändå orkat gå in här igen.
Alla som har nekat Daimone är såklart "horor". En stackars flicka lät sig luras, de andra 249 sa nej.
noike skrev:eynosh skrev:Jag skulle vilja ha ett pajdiagram på statistiken till horor.
Jag tror det här är över horor och deras hepatit.
noike skrev:Daimone skrev:Förutsatt då att de får demondamm uppkört där nertill i en mörk grotta i Afrika? Var får man tag på sånt?Binchy skrev:Nej, lära dem att de kan ta tag i problem själva, och inte vänta på att någon stor stark kille ska komma och rädda dem.
Men! Det är ju en metafååår. För Zoegas Columbiabryggkaffe.
Daimone skrev:Jag provade noikes trick på en medvetlöst berusat 15-årig tjej i förgårsnatt. Jag körde upp Zoegas i alla tre hålen. Det hände inte ett djävla skit. Hon bara gnällde lite.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare