sjostrand skrev:Angående Owens utseende: Jag tycker att han har lite liknande drag som Willem Dafoe.
Det har han! Och liksom Dafoe är han en riktigt bra skådespelare. (Fast jag gillade INTE Fight Club-avsnittet...

sjostrand skrev:Angående Owens utseende: Jag tycker att han har lite liknande drag som Willem Dafoe.
AKS skrev:Teasern: Jag gillade det klippet.
sfinx skrev:AKS skrev:Teasern: Jag gillade det klippet.
Teaser indeed. I say.
Ai skrev:Och ja, jag är väl medveten om att mycket av min totala lycka beror på James Marsters!
Tinwiel skrev:113
Jag tyckte att dom fegade ur lite när sen Rhys blev levande igen efter att the Rift stängdes. Hur går det till egentligen? Nån som är död kan väl inte bara bli levande igen? Eller vreds tiden också tillbaks på nåt konstigt sätt? Me no comprendo. Ja, i alla fall så var det lite synd för det tog udden av Gwens stora dramastund lite.
"The right kind of doctor" antar jag att Jack menar Doctor Who. Jag kanske måste se den serien ändå då.
sfinx skrev:Torchwood spelar betydligt mer på det än Doctor Who, och kanske drar det en annan publik?
madskellig skrev:men allt kändes bättre på något vis. Mer energi, bättre skådespeleri och roligare!
adolvsson skrev:sfinx skrev:Torchwood spelar betydligt mer på det än Doctor Who, och kanske drar det en annan publik?
Framför allt riktar sig Torchwood mot en äldre målgrupp.
Och jag håller med om Ianto.
Och bara för att det inte kan sägas för ofta, citerar jag det här med borttaget spoilerskydd, i uppmuntrade syfte för dom som inte kollat än:madskellig skrev:men allt kändes bättre på något vis. Mer energi, bättre skådespeleri och roligare!
sfinx skrev:Jag har hela tiden haft den där känslan att han och Jack har ett förflutet tillsammans som de andra saknar.
adolvsson skrev:sfinx skrev:Jag har hela tiden haft den där känslan att han och Jack har ett förflutet tillsammans som de andra saknar.
Tja, uppenbarligen har dom någonting tillsammans, det såg vi ju både i 1x13 (avskedskyssen) och 2x01 (flörtandet och utbjudandet), men utöver det... Det skulle ha varit om (spoiler Doctor Whos andra säsong) Jack var med när cybermännen invaderade jorden och dödade Iantos flickvän, men det har jag inget minne av.
AKS skrev:Jag kom mig aldrig för att se de sista tre av S1
Det jag inte fattar är när Ianto och Jack blev ett par eller vad de nu är.
A bear skrev:Lösryckta tankar 1.01:
Och vi får genast veta att Jack är odödlig, vilket nu innebär att jag är helt ospoilad! Yay!
A bear skrev:Lösryckta tankar 1.01:
- För att vara en ultrasuperdupermegahyperhemlig organisation som inte ens premiärministern antas känna till är de inte speciellt hemlighetsfulla. Fast å andra sidan är det roligare så här.
- För att var en ultrasuperdupermegahyperhemlig organisation med mängder av stålar är de ganska amatörmässiga jämfört med det vi såg i DW s2. Fast å andra sidan är det roligare så här.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare