adolvsson skrev:Ojämnheten i S5 har jag uppenbarligen förträngt.
adolvsson skrev:Jag är så dålig på att göra listor och minns väldigt dåligt, men rent spontant vill jag säga att serien har växt för varje säsong. Ojämnheten i S5 har jag uppenbarligen förträngt.
noike skrev:Lite mycket katastrofhandlingar och Ruth och Malcolms försvinnande märktes av rätt mycket.
adolvsson skrev: (spoiler s5) Malcolm? Du tänker inte på han nördkollegan som dog i början? Eller så hände nåt annat som jag har glömt.
noike skrev:Jag blev lite orolig att du gjort ett uppehåll efter 2.05 eftersom du inte skrivit något om det. Ibland är det bra och önskvärt att bli bevisad att man hade fel.
AKS skrev:3.01: Bra inledning på säsongen. Kom inte ihåg vem killen var som "Percy" körde ut.
AKS skrev:3.01: Bra inledning på säsongen. Men trots att Tom blev rentvådd verkligen inget "slutet gott, allting gott". Jag tror inte att detta bådar gott för Tom Quinn i fortsättningen -- något hos honom har förändrats. Och konstigt vore väl annars.
AKS skrev:3.02: Riktigt bra avsnitt.
Alltså, detta är kliché, men jag kan inte låta bli att fanwanka ändå: Det skulle vara så cool om Tom på nåt hörn blev inblandad i en operation om några år som civil person. Att man får veta hur det gått för honom och så. Inte så att han ska bli sugen att bli spion igen, men bara att han råkar bli en spelare och man får en uppdatering.
AKS skrev:Zoey(sp?)
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare