Gillar ju t.o.m. Intolerable Cruelty ganska ordentligt

gaspode skrev:Gillar ju t.o.m. Intolerable Cruelty ganska ordentligt
caffeineaddict skrev:Blade Runner är fortfarande bäst,
Och det är inte bara Deckard som är den karaktär som vi väntar oss sympatisera med som begår vidriga akter. Jag tenderar glömma bort och vilja tränga ut att Batty mördar stackars Sebastien. Tyrell förklaras och "accepteras" ju någonstans av filmen, men varför mörda Sebastien?
Gillar ju t.o.m. Intolerable Cruelty ganska ordentligt
madskellig skrev:Jag insåg just att jag aldrig har sett en hel Coen film. Trots allt bra man hör om dom.
Kanske dags att göra det.
caffeineaddict skrev:
Har du aldrig sett hela Lebowski!? THE DUDE ABIDES!
Definitivt dags att göra det. Alla utom Ladykillers och eventuellt Intolerable Cruelty är ju väldigt sevärda (även om jag tycker O Brother är lite smått överskattad med tanke på hur fantastisk var och varannan person verkar tycka den är).
caffeineaddict skrev:Definitivt dags att göra det. Alla utom Ladykillers och eventuellt Intolerable Cruelty är ju väldigt sevärda (även om jag tycker O Brother är lite smått överskattad med tanke på hur fantastisk var och varannan person verkar tycka den är).
noike skrev:caffeineaddict skrev:Definitivt dags att göra det. Alla utom Ladykillers och eventuellt Intolerable Cruelty är ju väldigt sevärda (även om jag tycker O Brother är lite smått överskattad med tanke på hur fantastisk var och varannan person verkar tycka den är).
Och the Hudsucker Proxy är ledsamt underskattad.
caffeineaddict skrev:noike skrev:Och the Hudsucker Proxy är ledsamt underskattad.
Definitivt. Fan så kul det var att se om den. "44 floors, not counting the mezzanine."
noike skrev:mads: slog du honom sedan riktigt hårt?
Haha, han borde kolla på film med min farsa, han är exakt likadan.madskellig skrev:noike skrev:mads: slog du honom sedan riktigt hårt?
Hmm, borde kanske ha gjort det, men eftersom jag bodde hemma på den tiden så var jag väldigt van vid att bara få se max den första halvtimmen av filmer. Min pappa har såvitt jag vet bara sett klart tre filmer i hela sitt liv.
caffeineaddict skrev:jag har ju som sagt en liten IC-flirt också, men där inser jag som sagt att det kanske bara är jag
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:jag har ju som sagt en liten IC-flirt också, men där inser jag som sagt att det kanske bara är jag
Men vafan?! Läser du inte mina inlägg? Jag ska sluta kalla dig vacker!
Sådant kan bli kul. Ska de ha varsin fjärrkontroll eller ska de få slåss om den?Rombat skrev:Haha, han borde kolla på film med min farsa, han är exakt likadan.madskellig skrev:Hmm, borde kanske ha gjort det, men eftersom jag bodde hemma på den tiden så var jag väldigt van vid att bara få se max den första halvtimmen av filmer. Min pappa har såvitt jag vet bara sett klart tre filmer i hela sitt liv.
The Buffster skrev:The Ladykillers har jag faktiskt inte kommit mig för att se. Borde jag kanske göra.
caffeineaddict skrev:EDIT: Nej, fan, jag och Sanna hade samma fyra högst upp, visste att jag tyckte Sanna hade lika ypperlig smak som vanligt.
gaspode skrev:jag gillar att tre av de fyra är såna jag inte sett eller inte sätt på länge.
Barton Fink, Miller's Crossing och så Fargo som behöver ses om.
Off skrev:gaspode skrev:jag gillar att tre av de fyra är såna jag inte sett eller inte sätt på länge.
Barton Fink, Miller's Crossing och så Fargo som behöver ses om.
Nice.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare