One Tree Hill

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav HeY » ons jan 02, 2008 17:11

adolvsson skrev:Men hallå, har ni inte roligare ställen att posta inlägg på?

Som?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav sp1keout » ons jan 02, 2008 17:38

HeY skrev:
adolvsson skrev:Men hallå, har ni inte roligare ställen att posta inlägg på?

Som?

Varför det heter snopp och inte penis
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav carre » ons jan 02, 2008 18:28

det heter !

edit: skärpning carmen!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav HeY » ons jan 02, 2008 19:08

ey skrev:det heter !

:eek:
Vad har hänt med BF egentligen? Har vi övergett yttrande frihet!?

"I like your thinking!"

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav noike » ons jan 02, 2008 19:10

Inte vi, men kukmartin.

edit: va? Det skrevs inte om?
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav gaspode » ons jan 02, 2008 19:30

noike skrev:Inte vi, men kukmartin.

det är inte det epitetet som är censurerat :D
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav gaspode » ons jan 02, 2008 19:32

HeY skrev:

det är bara carmen som inte får använda fula ord.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav noike » ons jan 02, 2008 19:34

gaspode skrev:
noike skrev:Inte vi, men kukmartin.

det är inte det epitetet som är censurerat :D

Jaaa-ha!
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav adolvsson » ons jan 02, 2008 19:34

Hehe... "knukkmartin", det är ett roligt smeknamn, man liksom retas med två personer samtidigt.

HeY skrev:Som?

Inte här!!!1!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav noike » ons jan 02, 2008 19:35

adolvsson skrev:Hehe... "knukkmartin", det är ett roligt smeknamn, man liksom retas med två personer samtidigt.

Oh! That's a good one.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav gaspode » ons jan 02, 2008 19:45

ffs.
don't make me censurera det också nu!

knukkrikard var för övrigt andraval som ny titel.

eller om det var knukkrufset
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav carre » tor jan 03, 2008 10:52

gaspode skrev:
HeY skrev:

det är bara carmen som inte får använda fula ord.

va?!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav sp1keout » fre jan 04, 2008 12:15

ÅH VAD JAG ÄLSKAR PAUL JOHANSSON! nästan lika mkt som adolvsson
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav adolvsson » fre jan 04, 2008 12:53

sp1keout skrev:ÅH VAD JAG ÄLSKAR PAUL JOHANSSON! nästan lika mkt som adolvsson

Jag vet inte med Paul är, men dig vill jag hångla upp mot en vägg. FYI.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav sp1keout » lör jan 05, 2008 14:25

adolvsson skrev:
sp1keout skrev:ÅH VAD JAG ÄLSKAR PAUL JOHANSSON! nästan lika mkt som adolvsson

Jag vet inte med Paul är, men dig vill jag hångla upp mot en vägg. FYI.

Jag måste visa dei en jätterolig bild, apropå "Jag hånglar upp dig mot en vägg".

(spoiler 119) Drama på hög nivå. När Brooke kom och sa att hon var gravid första gången trodde jag honljög han rakt upp i ansiktet. Men sen kom the rest results. Hailey Jones <3 Nathan Scott. Jag trodde också att den där kyssgrejen skulle gå över rätt fort... Lucas är bra fjantig ibland.

Hela grejen med farsa-saken var riktigt bra. Dan Scott var bra, när han öppnade skrinet i slutet.

Att Keith försvinner gör mig ingenting, han e grymt mesig. Fast man tycker ju synd om han liksom... men när han bara "Du gjorde mig en tjänst som sa nej till mig", öh lol? Hoppas han kommer tillbaka senare kanske.

Jag gillade avsnittenta som kom innan detta också. När Mouth och Brooke åkte Limo är en scen jag sett förut. Gilla!

Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav adolvsson » lör jan 05, 2008 16:18

sp1keout skrev:När Brooke kom och sa att hon var gravid första gången trodde jag honljög han rakt upp i ansiktet. Men sen kom the rest results. Hailey Jones <3 Nathan Scott. Jag trodde också att den där kyssgrejen skulle gå över rätt fort...

Så vad du säger är, att i OTH blir man gravid av att hångla? Det låter övernaturligt, tycker jag. Jag gillar inte serier där det händer en massa övernaturliga saker.

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav sp1keout » lör jan 05, 2008 16:21

adolvsson skrev:Så vad du säger är, att i OTH blir man gravid av att hångla? Det låter övernaturligt, tycker jag. Jag gillar inte serier där det händer en massa övernaturliga saker.

IRLG. Skriver jag rest results får jag väl skylla mig själv. (psst, det är fullt möjligt tror jag, iaf i den där staden)

Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav sp1keout » sön jan 06, 2008 4:19

(spoiler 120) - [...] but now you (Lukas) and him (Nathan) switched places...

Gud vad bra det här är.

Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav sp1keout » sön jan 06, 2008 6:47

(spoiler 1.21) Peyton e bra, med Jake. MEN... har gått och blivit Brookig, och det suger. Jag hatar Nicky, att Jake försvinner - ja, kanske tråkigt.

Grejen med Dan och Joint-Custody var skitcoolt. Jag älskar honom.

Nathan o Lucas umgås och är softa killar. Jag gillar de 2. Scenen i gymmet var skitgrym. Jag får en sån mysig känsla inombords... Den där kärleken slår kanske det mesta här. Förutom Dans kärlek till.... ja.

När han kommer in i gymmet i slutet där... och killarna springer och springer, han bara kollar på de, och ser så stolt ut, se de där sida vid sida.

Sen kommer Lucas med att han vill hänga med den där sopan Keith!!! Trodde han skulle säga att han ville flytta in till Dan (Det är väl mina önskedrömmar.)

Men oj oj!! hur ska detta sluta!? Basketen? Och Haley verkar inte speciellt glad. Karen e en liten knäppgök, Deb också.

Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav sp1keout » sön jan 06, 2008 8:14

Bäst. Jag vet inte. Jag har väl egentligen aldrig haft så här mycket att säga om någonting.

Det är bara och läsa. och njut av sp1keouts version av första säsongsavslutningen av One Tree Hill.

1) Nathan o Haley i regnet.
2) Dan berättar att han tänkte lämna Deb för Karen och Lucas.
3) Luke och Dan på kontoret
4) BROOKE ÄR EN IDIOT MED SITT JÄVLA FAKESMILE! YOU GO GIRL!
5) Jag sa ju att Keith inte lämnade för något nytt perspektiv, du är en bra mes. Jag hatar Karen!!! Tryck henne mot väggen (men var försiktigt, du får inte börja hångla)
6) Lucas sätter 3 poängaren precis före halvtid och Nathan bara är, den nya Nathan, ingen diva. Får rysningar, och tårar i ögonen. Fan vad cool han är!
7) Det är väl klart Luke missar - Än en gång en cool Nathan som ger honom en tröstande klapp. Fortsätter i omklädningsrummet... Han har verkligen förändrats alltså. Står upp för Lucas. Go Nathan!

Efter matchen, när Keith säger hej då till Dan, när Luke träffar Haley in the hallway. Han ska dra... en viss säsongsfinal från en viss serie susade förbi i mitt huvud. Killen som kom till ett ställe, var oälskad, men slutatligen, kanske gjorde han en skillnad ändå. Genom att bara vara sig själv.

8] Whitey är söt. Hoppas han blir bra igen :(
9) Jag tänkte väl att Deb och Kieth skulle KNULLA
10) BROOKE DOUBLETAJMADE PEYTON OCH NICKI.. TUR!!!

11) Nathan och Luke vid the court side. MEN MÅSTE DE KALLA VARANDRA BRORSOR, JAG BÖRJAR JU GRÅTA HÄR!!!!

Inte mycket kvar nu, kommer han träffa Peyton innan han åker?

12) Scenen med morsan. "There is only one tree hill, and its your home. i love u my boy" MEN BÖRJA INTE GRÅT KVINNA!! FAN
13) Keith lämnar kvar fotot... från bråket med Dan.

Vad kommer hända egentligen?

SÅ SPELAR DE SNOW PATROL - RUN SOM AVSLUTNINGSSÅNG. JAHA, TACK BUHUUH!!!!

DAAAN!?!??!?!?!?!??!?!?!?!??!?!?!?!

De gifte sig - fan vad söta.

Kärlek, man. It's love.

Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav Tob » sön jan 06, 2008 13:05

(spoiler 3.09) Peyton är bäst. Fan, vad jag tyckte om scenerna när hon pratade med sig själv. Brooke/Lucas fungerar bra också tycker jag. Haley/Nathan likaså.

Annars tycker jag inte säsongen är något speciellt (än), snarare sämre då Mayor bitarna verkligen är baah och meeh. Den nya tjejen som vill åt Lucas känns rätt meeh också. Än mer än vad Felix (och Anna) gjorde i förra säsongen. Keller tycker jag är sämre. Nu känns han bara som en dryg parodi på sig själv från S2.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav Glorificus » tis jan 08, 2008 11:10

I morgon. :chock:

Jag såg några promos på youtube och OMG, en helt ny OTH-säsong! Och med det här superkonceptet som femte säsongen har!
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav HeY » tis jan 08, 2008 15:10

Jaaaa! Imorn!!!!!!!!!! :drool:

Jag har också sett promorna! (spoiler promorna) Vad är det som har hänt med NATHAN (aka DAN!!!) :eek:
Senast redigerad av HeY tis jan 08, 2008 15:35, redigerad totalt 1 gång.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav sp1keout » tis jan 08, 2008 15:28

MEN FÖR I HELVETE HEY.... FAN DÅ

Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav HeY » tis jan 08, 2008 15:36

sp1keout skrev:MEN FÖR I HELVETE HEY.... FAN DÅ

Okej att det blev screwed up men hur kan du har råkat läsa det? Det stod [spoiler"promorna"] innan texten började då borde väl reaktionen vara att titta bort? Sedan så kan det där inte ha sagt dig såååååååå mycket.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav sp1keout » tis jan 08, 2008 15:43

När du börjat på högskolan och blir tvungen att läsa en bok på 350 sidor på en vecka. Då lär sig dina ögon att suga upp ord som ligger en meter ifrån de orden du läser. Dessutom var det versialer.

Ända sättet jag kan förlåta dig är genom att du citerar det jag skrev från säsongsavslutningen. Och låter texten vara kvar, och sen, ger du en kort kommentar på det :)

Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav HeY » tis jan 08, 2008 16:12

sp1keout skrev:Bäst. Jag vet inte. Jag har väl egentligen aldrig haft så här mycket att säga om någonting.

Det är bara och läsa. och njut av sp1keouts version av första säsongsavslutningen av One Tree Hill.

1) Nathan o Haley i regnet.
2) Dan berättar att han tänkte lämna Deb för Karen och Lucas.
3) Luke och Dan på kontoret
4) BROOKE ÄR EN IDIOT MED SITT JÄVLA FAKESMILE! YOU GO GIRL!
5) Jag sa ju att Keith inte lämnade för något nytt perspektiv, du är en bra mes. Jag hatar Karen!!! Tryck henne mot väggen (men var försiktigt, du får inte börja hångla)
6) Lucas sätter 3 poängaren precis före halvtid och Nathan bara är, den nya Nathan, ingen diva. Får rysningar, och tårar i ögonen. Fan vad cool han är!
7) Det är väl klart Luke missar - Än en gång en cool Nathan som ger honom en tröstande klapp. Fortsätter i omklädningsrummet... Han har verkligen förändrats alltså. Står upp för Lucas. Go Nathan!

Efter matchen, när Keith säger hej då till Dan, när Luke träffar Haley in the hallway. Han ska dra... en viss säsongsfinal från en viss serie susade förbi i mitt huvud. Killen som kom till ett ställe, var oälskad, men slutatligen, kanske gjorde han en skillnad ändå. Genom att bara vara sig själv.

8] Whitey är söt. Hoppas han blir bra igen :(
9) Jag tänkte väl att Deb och Kieth skulle KNULLA
10) BROOKE DOUBLETAJMADE PEYTON OCH NICKI.. TUR!!!

11) Nathan och Luke vid the court side. MEN MÅSTE DE KALLA VARANDRA BRORSOR, JAG BÖRJAR JU GRÅTA HÄR!!!!

Inte mycket kvar nu, kommer han träffa Peyton innan han åker?

12) Scenen med morsan. "There is only one tree hill, and its your home. i love u my boy" MEN BÖRJA INTE GRÅT KVINNA!! FAN
13) Keith lämnar kvar fotot... från bråket med Dan.

Vad kommer hända egentligen?

SÅ SPELAR DE SNOW PATROL - RUN SOM AVSLUTNINGSSÅNG. JAHA, TACK BUHUUH!!!!

DAAAN!?!??!?!?!?!??!?!?!?!??!?!?!?!

De gifte sig - fan vad söta.

Kärlek, man. It's love.

En kort kommentar.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav eynosh » ons jan 09, 2008 12:06

5x01-5x02
Så förbannat jävla bra.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard

Inläggav HeY » ons jan 09, 2008 18:09

5x01-02
Best. Premiere. Ever.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Glorificus » tor jan 10, 2008 14:14

5x01-02
:lovebunnier:
Haleys utbrott mot Nathan, wow, bra scen. Men jag hoppas han har kvar sin heroin rock star look även efter han blir bättre. 8) Blir intressant att se vad han ska göra med sitt liv nu, Nathan har ju alltid varit så Basket.

Och lille Jamie, så töt!
Skillz till racingtjejen: "Follower!" :D

Jag gillade Lindsay, Lucas tjej, bättre i andra avsnittet. Eller snarare skådespelerskan, tyckte hon var väldigt bara replikläsande i första.

Härligt att de ändå får med basketscener nu när Lucas är tränare.

Brooke! Peyton! Mouth!!

Åh, jag vill se mera nu.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher