noike skrev:Clark Johnson, walking the streets of Baltimore. Jag blir alldeles giddy.
XY skrev:Har nu sett hela första säsongen och... den är intressant och fängslande men ändå inte riktigt min kopp av te.
Nu ska jag fly innan nioch
, och kanske
.
noike skrev:XY skrev:Har nu sett hela första säsongen och... den är intressant och fängslande men ändå inte riktigt min kopp av te.
Nu ska jag fly innan nioch
, och kanske
.
Nejdå. Jag vill i varje fall tro att vi klarar av kritik i den här tråden.
RalfiParpa skrev:25 minuter lång dokumentär som tyvärr avslöjar lite mer än önskvärt om S5.
Illyria skrev:Säsong 5 kan väl dyka upp tidigare också, den börjar visas 31 december på HBO on Demand.
Illyria skrev:RalfiParpa skrev:25 minuter lång dokumentär som tyvärr avslöjar lite mer än önskvärt om S5.
Är det samma som The.Wire.S05.Special.The.Last.Word.WS.PDTV.XviD-2HD?
Variety skrev:Corner a doctor, lawyer -- hell, even a forensic criminologist -- and they'll cite chapter and verse about the dramatic liberties that movies and TV shows take with their professions.
Journalists are no exception, yet after years of grasping for even a moderately realistic portrait, they can finally point to by far the most accurate presentation of their craft ever: the final season of HBO's dense urban drama "The Wire."
caffeineaddict skrev:Går det bra att se dem efter 5.01 utan att man spoilas nåt för resten av säsongen?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare