AKS skrev:Men det kan inte vara en spoiler. Eller? Jag menar, det kommer ju aldrig att kunna hållas hemligt. Är Kylie Minogue i julspecialen en spoiler t ex?
sfinx skrev:Kan inte en modern kvinna av idag få sätta sig ner och slötitta och vara halvroad av en brittisk serie utan den slukar henne levande, och gör henne deppig för att det finns inga mer avsnitt att komma över förtillfället?
noike skrev:sfinx skrev:Kan inte en modern kvinna av idag få sätta sig ner och slötitta och vara halvroad av en brittisk serie utan den slukar henne levande, och gör henne deppig för att det finns inga mer avsnitt att komma över förtillfället?
Nej.
(Snart julspecial. Squee!)
Illyria skrev:Jag tror det kan bli bra. The shitty companion är väl inte med i det? Jag har förträngt hennes namn.
noike skrev:Illyria skrev:Jag tror det kan bli bra. The shitty companion är väl inte med i det? Jag har förträngt hennes namn.
Jag tror du skulle må bra av att titta på lite Old School-Doctor. Det ger perspektiv på companions.
HeY skrev:Så dålig var inte Martha - hon funkade!! Men ingen slår Billie, ingen!
noike skrev:Han på bryggan som blir skjuten av kaptenen, han påminner mig något fasansfullt om pipsqueak i Red Dwarfs "Better than Life", ni vet, "Gosh, I'll be the envy of the academy."
noike skrev:David Tennant pratar skotska, erbjuder sig knäppa upp skjortan och tar sönder bilar på Top Gear: http://youtube.com/watch?v=MeDPZC_u1Bo
(Vissa forummänniskor vill kanske sitta ner and brace themselves så att de inte trillar ner och slår sig av rena upphetsningen.)
David Tennant pratar skotska
Herr Tennant är en sådan där människa som får en annan att överväga att byta sexuell orientering. Temporärt i varje fall.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]